Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Hyperventilatie: oorzaak amalgaam of niet?

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

Berichtdoor Kimmeke » di sep 09, 2008 5:34 pm

Hallo Pruis,

Fijn om je berichtje te lezen en zeker te horen dat het beter met je gaat.

Morgen heb ik mijn eerste bezoek aan een bio tandarts. Sinds de laatste 2 bezoeken op korte tijd bij de tandarts waarbij er 2 vullingen mooi vernieuwd zijn met nieuwe amalgaam heb ik de indruk dat mijn zicht troebel is geworden en ik door ??? (amalgaam, verdoving, kwikdamp, ...) ook meer last heb van angstaanvallen. Zo ben ik hier op de site terechtgekomen.

Ook ik heb twijfels of mijn symptomen van de amalgaam komen, hopelijk kan ik binnen enkele maanden/jaren ook positief komen melden dat mijn symptomen zijn verdwenen.

Groetjes,
Kimmeke
Kimmeke
 
Berichten: 16
Geregistreerd: zo aug 24, 2008 1:30 pm
Woonplaats: Mol

Berichtdoor Pruis » di sep 09, 2008 7:39 pm

Kimmeke schreef:Hallo Pruis,

Fijn om je berichtje te lezen en zeker te horen dat het beter met je gaat.

Morgen heb ik mijn eerste bezoek aan een bio tandarts. Sinds de laatste 2 bezoeken op korte tijd bij de tandarts waarbij er 2 vullingen mooi vernieuwd zijn met nieuwe amalgaam heb ik de indruk dat mijn zicht troebel is geworden en ik door ??? (amalgaam, verdoving, kwikdamp, ...) ook meer last heb van angstaanvallen. Zo ben ik hier op de site terechtgekomen.

Ook ik heb twijfels of mijn symptomen van de amalgaam komen, hopelijk kan ik binnen enkele maanden/jaren ook positief komen melden dat mijn symptomen zijn verdwenen.

Groetjes,
Kimmeke


Kimmeke,

Bedankt voor je berichtje.

Ik heb vroeger nooit een bril gedragen. Toen ik eenmaal 18 jaar was heb ik me toch een bril aangeschaft om ver te kunnen kijken (enkel voor 's avonds in de auto, hoewel ik die ook nooit droeg). Ik was licht bijziend(iets van -0,75, dus echt heel licht).

Ik ben ziek geworden eind augustus 2006 en mijn zicht is toen op enkele weken tijd zo verslechterd dat ik constant een bril moest dragen. Mijn bril met die glazen van 0,75 volstonden niet meer en ik heb een nieuwe bril moeten kopen: ik zat aan -2.25 opeens! Dus ik herken jouw symptoom van wazig zien enzo ook!

Mijn zicht is wel nooit meer beter geworden, en ik verwacht ook niet dat het beter zal worden.

Veel beterschap en succes met de behandeling.
Pruis
 
Berichten: 11
Geregistreerd: wo nov 15, 2006 12:28 am

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo sep 17, 2008 8:56 pm

Bedankt voor je verslag Pruis.

Het is inderdaad allemaal moeilijk bewijsbaar, maar velen zullen jouw ervaringen herkennen.

De weerstand tegen stress kan lager worden bij mensen met amalgaambelasting. Daardoor gaat vakantie een grotere rol spelen in de toestand van het moment en voelt men zich dikwijls tijdelijk opvallend beter als de stress er niet meer is.

Een tweede factor is dikwijls de zon (een supergeneesmiddel!). Kwikbelaste mensen schijnen meer nood aan zon te hebben (aanmaak vitamine D).

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Vorige


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron