Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Heb ik misschien amalgaamvergiftiging?

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

Heb ik misschien amalgaamvergiftiging?

Berichtdoor Erika » za apr 21, 2007 1:11 pm

Hallo,
Ik ben 27 en heb reeds verschillende jaren een hele hoop klachten. Na het lezen van allerlei info op internet en op deze site dacht ik dat ik misschien amalgaam vergifting zou kunnen hebben.
Toen ik een jaar of 11 was heb ik een heleboel vulling gekregen.
Op mijn 17de kreeg ik chronische sinusitis en astma.
Rond mijn 20ste heb ik een blokjesbeugel laten zetten en ik heb daarna ook nog een heleboel andere klachten bijgekregen zoals prikkelbare darmsyndroom en schommelende bloedsuikerspiegel.
De jaren die daarop volgenden ben ik enorm veel ziek geweest. Ook heb ik al een aantal keren abscessen gehad en een ontstoken kaaksbeen met dan mijn vullingen lekten.
Nadat mijn beugel eruit mocht zijn er een aantal vullingen vervangen in zo van die witte vullingen en ik heb nu nog één amalgaam vulling.
De laatste twee jaar heb ik echter last van een enorme vermoeidheid, ik ben altijd doodmoe, kan mij niet meer concentreren, heb altijd domme ongelukjes voor, ik heb slaapstoornissen en op den duur werd ik er ook wel depressief van.
Qua geneeskunde heb ik al vanalles geprobeerd maar niks helpt.
Zou een eventuele amalgaamvergiftiging misschien de oorzaak kunnen zijn, of komen de symptomen niet direct overeen?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groeten,
Erika :wink:
Erika
 
Berichten: 1
Geregistreerd: za apr 21, 2007 11:09 am
Woonplaats: provincie Antwerpen

Berichtdoor admin-amalgaam.be » za apr 21, 2007 9:28 pm

Dag Erika,

Welkom op ons forum.

Je begrijpt wel dat we hier onmogelijk een diagnose kunnen of willen stellen.
Dat neemt niet weg dat je symptomen wel passen bij een toestand van kwikbelasting. Je hebt blijkbaar toch meer dan tien jaar flink wat kwik in je lichaam gekregen, want amalgaamvullingen lekken altijd, in mindere of meerdere mate. Al was het maar omdat ze ook afslijten. Nu zijn de meeste vervangen, maar het kwik blijft heel lang in je lichaam aanwezig. Het is moeilijk te meten, hoewel er meetsystemen bestaan (zie http://www.amalgaam.be/kwiktesten.php ). Die ene vulling is in principe best te verwijderen door een bio-tandarts. Daarnaast kun je best voorzichtig een ontgiftingsprogramma volgen: http://www.amalgaam.be/ontgifting.php
Na korte of lange tijd kun je vaststellen of er beterschap optreedt. Indien dit toch niet het geval zou zijn, dan heb je in ieder geval voor de toekomst een hoeveelheid gifstoffen verwijderd.

Behalve amalgaam, zijn ook metalen in de mond dikwijls schadelijk, omdat ze, vooral in combinatie met andere metalen, galvanische stromen kunnen veroorzaken en zo je gezondheid schaden. Daarom horen we dikwijls verslagen van mensen die een zwaar electrisch geladen amalgaamvulling of ander metaal uit de mond laten verwijderen en van het ene moment op het andere vrij zijn van symptomen!

Wel kun je best op zoek gaan naar een goede natuurlijke begeleiding voor je diagnose, sanering en ontgifting. Kijk daarvoor eens hier: http://www.amalgaam.be/begeleiders.php

Veel succes en steeds welkom met vragen, reacties en verslagen van je gezondheidsparcours.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor berg444 » vr mei 04, 2007 12:02 pm

Je kunt ook voor jezelf op een rijtje zetten. Wanneer heb ik amalgaamvullingen gekregen, wanneer heb ik een beugel gekregen en wanneer zijn de klachten begonnen, verergerd. Achteraf gezien verergerde min klachten gigantisch een paar maanden nadat ik een beugel had. Nadat ik amalgaamvullingen kreeg en nadat ik gouden kronen erbij kreeg. Voor mij geen dure testen nodig.
Avatar gebruiker
berg444
 
Berichten: 33
Geregistreerd: do maart 16, 2006 2:08 pm
Woonplaats: Nederland, bij Nijmegen



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron