Spiritoo alternatief sociaal netwerk

eczeemvlekken in gezicht

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

eczeemvlekken in gezicht

Berichtdoor Afrodite » di nov 11, 2008 10:54 pm

Dag allemaal! Ik ben nieuw op het forum met een vraagje of iemand met het volgende ervaring heeft: voorbije maanden heb ik al mijn oude amalgaamvullingen laten verwijderen en ziedaar... plots 2 eczeemvlekken op mijn kaken, ter hoogte van mijn kiezen. Ik vermoed dat het iets met de behandelingen te maken heeft, maar ben niet zeker.
Graag reactie. Alvast bedankt.
Afrodite
 
Berichten: 1
Geregistreerd: di nov 11, 2008 9:38 pm

Berichtdoor Kimmeke » wo nov 12, 2008 9:10 pm

Hallo Afrodite,

Ik heb zelf ook al jaren last van huiduitslag en juik. De laatste jaren vooral in mijn gezicht. Zo heb ik al continu 2 jaar jeuk in mijn linker oor en af en toe ook in het rechter.

Enkele weken geleden ben ik pas beginnen met het verwijderen van amalgaam. Morgen moet ik voor de 3de maal naar de tandarts. Buiten mijn tandpijn die ik al van april heb (wel niet continu, vooral bij koud drinken), hoop ik ook snel van de jeuk vanaf te zijn.

Wat ik wel opgemerkt heb is dat ik na de verwijdering van amalgaam in tand 46, 47 enkele kleine puistjes gehad heb op mijn gezicht. Of dit nu toeval was of niet weet ik niet en het heeft ook maar enkele dagen geduurd.

Groetjes,
Kimmeke
Kimmeke
 
Berichten: 16
Geregistreerd: zo aug 24, 2008 1:30 pm
Woonplaats: Mol

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo nov 12, 2008 11:20 pm

Afrodite, welkom hier op ons forum.

We moeten volgens mij steeds onderscheid maken tussen chronische en acute verschijnselen.
Maar vermits het bij jou op het tijdstip van de verwijdering begon, lijkt het er wel op dat er een verband is. Vooral als het door een niet-bio-tandarts is verwijderd, krijg je nog meer kwikdampen binnen door ademen. Het duurt slechts seconden voordat dit gif je hersenen en organen bereikt. Zelfs bij een biotandarts, die Cofferdam en afzuigsysteem gebruikt, is het heel moeilijk om totaal gevrijwaard te blijven. Daardoor hebben tandartsen en assistentes dikwijls ook een hoge kwikbelasting.

De oorzaak is in ieder geval moeilijk vast te stellen volgens mij. We zwijgen hier even over giftige verdovingsstoffen, zoals articaïne.
Maar één ding is wel duidelijk: goed dat het amalgaam verwijderd is.

Allicht is het nu heilzaam om te gaan ontgiften, maar dat zou ik onder begeleiding doen, want velen gaan er te snel tegenaan, waardoor hun systeem de ontgifting niet kan verwerken en dan worden ze nog zieker. Komt veel voor. Het is immers normaal dat sommige organen, zoals de lever en de nieren verzwakt zijn door de kwik.

Eczeem komt natuurlijk nooit zomaar uit de lucht gevallen. Er moet een diepere oorzaak zijn. Een goede natuurarts/homeopaat/orthomoleculaire arts, o.d. zou die moeten kunnen detecteren.
Intussen zou je zeker de ontgiftingskanalen goed kunnen soigneren.

Bij Kimmeke ligt het duidelijk anders, want dat is al jaren. Misschien is het dan ook wat veel om te verlangen dat het snel weggaat. Kwikontgifting heeft zijn tijd nodig, lezen we hier ook regelmatig ...

In ieder geval blijkt toch heel dikwijls dat er meer gevolgen van chronische kwikvergiftiging verschijnen in de omgeving van het gezicht en hoofd dan waar ook. Simpelweg omdat de afstand die het kwik moet afleggen kleiner is.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron