Spiritoo alternatief sociaal netwerk

evolutie van mijn gezondheid 6 j na amalgaam verwijdering

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

evolutie van mijn gezondheid 6 j na amalgaam verwijdering

Berichtdoor Patrik Peters » wo jun 16, 2010 7:45 am

Nogal wat mensen laten hun amalgaamtandvullingen verwijderen, in de hoop weer gezond te worden. Na een tijdje beginnen ze te twijfelen of het allemaal wel de moeite waard was. Hun gezondheid is er dan wel al op vooruitgegaan maar echt genezen zijn ze nog lang niet. Op internet komen ze verhalen tegen van mensen welke op een half jaar helemaal weer de oude zijn. In veel gevallen is de realiteit echter anders. Uit wetenschappelijk onderzoek (midden vorige eeuw) blijkt trouwens dat een kwikvergiftiging gedurende vele jaren een negatieve invloed kan hebben op de gezondheid. Toch is het belangrijk om te blijven geloven in de toekomst en iedere dag opnieuw weer te werken aan je gezondheid.

Om anderen te blijven motiveren heb ik een webpagina gemaakt waarin ik de evolutie van mijn gezondheid beschrijf. Er wordt weergegeven hoe ik als gevolg van kwikvergiftiging jaar na jaar zieker werd en ook hoe ik na amalgaamverwijdering elk jaar mijn gezondheid zag verbeteren. Zelfs zes jaar na mijn amalgaamverwijdering voel ik mijn energie ieder jaar weer wat toenemen. Toch zijn er nog een heleboel factoren welke een invloed hebben op mijn gezondheid (hypoglycemie, stress, elektromagnetische straling, het weer…).

Mijn hele gezondheidsverhaal kan je nalezen op:
http://www.patrikpeters.amalgaam.be/De_ ... ndheid.htm

Patrik Peters
Patrik Peters
 
Berichten: 7
Geregistreerd: di jan 24, 2006 10:30 am

Berichtdoor admin-amalgaam.be » ma jun 21, 2010 11:19 am

Bedankt Patrik.

Zeker de moeite om te lezen, want verhalen over het herstel van de gezondheid worden te weinig geplaatst, omdat velen hun beter leven terug opnemen na herstel of verbetering en er liefst zo weinig mogelijk nog aan denken. Intussen zijn vele andere amalgaamslachtoffers op zoek naar positieve geluiden over genezing.

Dus mensen, als je toestand verbeterd is, kom eens terug langs hier om het te vertellen. En als het niet verbeterd is ook.
Dank bij voorbaat,

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron