Spiritoo alternatief sociaal netwerk

amalgaam

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

amalgaam

Berichtdoor petra » zo okt 03, 2010 3:24 am

Na een jaar ben ik nu zover dat ik eindelijk alles van de verzekering vergoed krijg, ik ben een lange weg gegaan, ik heb 3 tandartsen raadd gevraagd
de 1e: Alle begrip maar wilde na mondhyginiste gelijk gaan beginnnen met andere kronen zetten en wie betaald dat?
de 2e: dure offerte voor de verzekering allemaal kronen 42.000 euro

de 3e: die vroeg wat wil je zelf? ik alles uitgelegt en in overleg wil hij met de materialen werken die ik mag hebben.
Er zijn nu boven 2 kiezen getrokken en een voortand en ik zit met een noodvoorziening die 3 maanden zo moet blijven.
Alles word vervangen heel me gebit door zirconia kronen, ik hoorde dat de enige weg is om metaaalvrij te werken daar dat vastgezet kan worden met conventioneel kunsstofvrij glasiomeercement.

iemand daar ervaringen mee?
petra
 
Berichten: 11
Geregistreerd: di nov 24, 2009 11:01 am

Berichtdoor admin-amalgaam.be » ma okt 04, 2010 10:55 pm

Hello Petra,

Hier vind je wat reacties over zirkonium:
viewtopic.php?t=56&highlight=zirkonium

groetjes,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor petra » di okt 05, 2010 12:17 am

ja maar zirkinium vullen dat is toch ander materiaal dan zirkonia kronen?
petra
 
Berichten: 11
Geregistreerd: di nov 24, 2009 11:01 am

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di okt 05, 2010 10:48 am

Zirkonium is een stof die bij mijn weten als basis voor kronen en ook in legeringen voor vullingen gebruikt wordt.

Hopelijk komt hier dus nog iemand specifiek ervaringen met de Zirkonium kronen posten.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron