Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Genezen door het afbreken van een "oude" melkkies?

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

Genezen door het afbreken van een "oude" melkkies?

Berichtdoor Scarlet » vr okt 14, 2011 2:21 pm

Beste mensen,

Graag wil ik eerst mijn eigen verhaal kwijt. Daarna zal ik de tijd nemen om jullie verhalen te lezen.

Ik ben een 29-jarige vrouw woonachtig in Drenthe. Mijn verhaal zal ik vertellen alsof ik het over een ander heb. Dat vind ik op dit moment prettiger en makkelijker. Ik heb het namelijk nog niet verwerkt.

"Bijna haar hele leven lang is ze onzeker. Ze heeft psychische problemen, waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis. Op zich is ze best intelligent, en kan ondanks deze problemen redelijk meekomen op school. Ze heeft wel een heel negatieve inslag en kan zich slecht concentreren. Vooral sociaal heeft ze veel problemen.Vanaf haar 12e jaar gaat het bergafwaarts. Ze beginnen haar te "pesten" op school. Ze wordt nog onzekerder en denkt soms zelfs dat ze niet echt bestaat. Maar, iemand die niet bestaat kun je ook niet uitschelden. Dus voorruit, ze besluit dat ze toch wel bestaat. Ze kiest voor een andere school.

Op de andere school gaat het beter, denkt ze. Maar niks is minder waar. Daar doen ze niet aan uitschelden, maar aan "echt pesten". Een tas heeft meer recht op een plek op die stoel dan zij. En nu voelt ze zich (eindelijk) boos. Ze overleefd deze school, maar weet niet wat ze verder wil. Ze kiest eerst voor automatisering. Computers hebben immers geen gevoelens. Gelukkig komt ze er snel achter dat dit het niet is voor haar. Ze kiest de juiste opleiding en heeft daar gauw steun aan iemand. Nog steeds geen concentratie en nog steeds sociale problemen. Toch haalt ze haar diploma zonder moeite. En wordt ook snel aangenomen bij haar eerste "echte" werkgever. Na 3 maanden vertrekt ze. Dit doet ze nog eens bij twee bedrijven. Daarna stort ze bijna in. Antidepressiva is het antwoord voor haar angststoornis. Ze leeft weer. Ze blijft bij haar werkgever en het gaat redelijk met vallen en opstaan. Toch nog steeds die onzekerheid en sociale problemen. Ondertussen heeft ze inmiddels man en na een aantal jaar twee prachtige dochters. En toen gebeurde HET..."

Er brak een stukje van mijn tand af. Een melkkies. Die melkkies die er nog steeds zat omdat mijn lichaam geen volwassen kies had aangemaakt. Die melkkies die bijna verrot was met een AMALGAAM vulling. De wortel was aan het afsterven. Eerst heb ik er niks mee gedaan. Totdat een blaar in mijn mond geen blaar was, maar een cyste. De tandarts heeft de kies getrokken. Sinds het afbreken van een stukje van deze oude kies... ben ik gaan veranderen. Eerst had ik het niet door, maar twee weken na het afbreken begon ik het te merken. Er is iets gaande. Iets heel groots gaande! Ik geniet. Ik waardeer mezelf. Opeens begrijp ik alles veel beter. Opeens kreeg ik allemaal inzichten. Inzichten die ik wel "kende" maar nooit tot mij door konden dringen. Nu ben ik gelukkig.

Ik zit nog steeds in mijn veranderingsproces, maar het begint een beetje te stabiliseren. Dat is ook wel weer prettig, want je wilt niet te labiel over blijven komen. Van de mensen die ik het heb verteld, is er bijna niemand die iets over AMALGAAM vullingen heeft gehoord. De meesten geloven er niet in. Juist de gevoelige en meest fijne mensen (voor mij), staan er wel voor open. Graag wil ik nog wel even vermelden dat ik wel een behoorlijk naar verleden heb wat betreft mijn vader en moeder. Zij hebben veel meegemaakt en konden niet geven wat ik nodig had. Ik neem ze niks kwalijk... alleen dat heeft me natuurlijk niet geholpen.

Al met al ga ik erin geloven dat de AMALGAAM vulling die boosdoener was. Ik geloof dat veel mensen er geen last van krijgen. Ik geloof ook dat als je een kwaal hebt, je niet meteen al je vullingen moet laten verwijderen. Er zal een kleine groep mensen zijn die werkelijk kunnen genezen hierdoor. Deze kleine groep mensen moet wel gevonden worden. Want alleen die verrekt kies verwijderen en opeens een heel ander leven tegemoet gaan is een ongelooflijk groot geschenk.

Bedankt voor het lezen!

PS. ik wist zelf niets over amalgaamvullingen... ik vertelde over mijn verandering aan mijn favoriete oom... en die vroeg iets over de vulling van mijn kies. Eerst kon ik het niet plaatsen, nu wel.
Avatar gebruiker
Scarlet
 
Berichten: 1
Geregistreerd: za okt 08, 2011 8:20 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » vr okt 14, 2011 5:30 pm

Welkom hier op het forum Scarlet.

Dit is wel een heel apart verhaal. Mij klinkt het niet zo raar in de oren. We weten immers inmiddels dat amalgaam (50%kwik) extreem giftig is. Een typisch verschijnsel van kwikvergiftiging is het zich "afwezig" voelen, sufheid, enz.
Ik denk hier ook aan de relatie kwik/autisme (vaccinaties), waarover ook het laatste woord nog niet gezegd is volgens mij. Zie hierover onze videopagina: http://www.amalgaam.be/video.php

Natuurlijk is het met deze informatie van hieruit niet mogelijk om echt vast te stellen of kwik de hoofdoorzaak was van je problemen. Dikwijls is het een samengaan van diverse elementen. De combinatie van stress en kwik is ook al nefast gebleken.

Wat ik daarom vooral interessant vind, is de vraag of dit je enige tand is/was met een amalgaamvulling. Stel dat er nu nog bv. negen andere amalgaamvullingen overblijven, dan zou het uiteraard anders liggen. Als het de enige was, ja dan is de drastische verbetering van je toestand wel heel treffend, nietwaar?

Bedankt voor je verhaal!
Ik wens je een mooie inhaalbeweging. :-)

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron