Spiritoo alternatief sociaal netwerk

zijn alle "grijs uitziende vullingen" giftig ?

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

zijn alle "grijs uitziende vullingen" giftig ?

Berichtdoor Whimzy » ma apr 09, 2012 5:12 pm

hallo,

ik heb al een tiental jaar een soort grijze vulling in mijn mond. Het is niet echt een vulling of tandkroon zoals de meeste mensen hebben van een gaatje maar, een stukje dat tegen een vals ingestoken tand plakt...
ik vroeg me af of dit hetzelfde is als amalgaamvullingen.

een maand of twee geleden kreeg wat last van hartkloppingen, een druk achterin mijn hoofd, onrustig en paniekerig gevoel, vooral benen beginnen te beven en voel ik dat er te weinig bloed stroomt naar mijn handen en benen.
dan is dat heel even voorbij,voel ik me heel rustig en komt het plots weer op enzo. heb dit nu twee keer voorgehad de laatste twee maanden en weet niet wat het kan zijn. (paar jaar geleden ook wel eens last gehad van plots trillende benen zonder duidelijke reden) meestal duurt dit een kwartier of ietsje langer en voel ik me traagjes weer normaal worden.
nu dacht ik aan mijn schildklier maar volgens de dokter is alles ok volgens de bloedtest. ik had dagenlang een te hoge hartslag en lichtjes onregelmatig, nu nog steeds maar het is al beter. ben veel zweedse kruiden en andere theetjes aan het drinken om op zn minst wat reiniging te doen vr mijn lichaam.
anyway, op zoek naar een oorzaak dus.. en dacht ik mss aan die 'vulling'.

Dus, zijn alle metaalachtige vulsels gevaarlijk?

Alvast bedankt
groetjes
wim
Avatar gebruiker
Whimzy
 
Berichten: 1
Geregistreerd: ma apr 09, 2012 12:08 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di apr 10, 2012 11:46 am

Welkom hier op het forum Wim.

De kans dat dit amalgaam is lijkt me heel groot, simpelweg omdat amalgaam zo massaal gebruikt is en nog steeds wordt, in miljoenen tanden.
Toch worden er soms andere metalen gebruikt in legeringen met o.a. goud, platina, palladium, kobalt-chrome en nikkel-chrome. Dit ter informatie, want als het er grijs, zilverachtig of zwart uitziet zal een bezoek bij je tandarts hoogst waarschijnlijk bevestigen dat het amalgaam is. Die andere metalen zijn allicht niet zo extreem schadelijk als amalgaam (± 50% kwik), maar kunnen soms nadelige effecten veroorzaken zoals galvanische stromen, vooral in combinatie met andere metalen in de mond. Let wel, als het inderdaad amalgaam blijkt, kun je op dat moment maar beter bij een bio-tandarts zitten, die weet hoe men specifiek amalgaamvullingen zo veilig mogelijk verwijdert.

Met jouw symptomen lijkt het me wel een goed idee om eens bij een natuurdokter ten rade te gaan. Vooral iemand die bekend is met de effecten van kwik in het lichaam. Kwik kan beschadigingen van het zenuwstelsel veroorzaken.

Succes,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron