Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Ervaringen batterijwerking amalgaam

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

Ervaringen batterijwerking amalgaam

Berichtdoor Suuske76 » di sep 29, 2015 8:58 pm

Hoi lieve forumbezoekers,

Allereerst wat fijn dat dit forum bestaat! Ik ga de komende dagen eens goed lezen wat er allemaal op staat. Verder ben ik nieuw op dit forum en ik heb meteen al een vraag. Ik heb geprobeerd te zoeken of de vraag al eerder is gesteld, maar kon niets vinden.

Ik heb al van jongs af aan in mijn kiezen amalgaamvullingen. In totaal een stuk of 6 á 8 grote jongens. En sinds een aantal jaar denk ik na over het verwijderen van mijn kwikvullingen, omdat ik inmiddels wel overtuigd ben van de schadelijke gevolgen van het vrijkomen van kwik.

Sinds gisteren is dit echter in een stroomversnelling gekomen omdat ik vanaf gisteren ineens behoorlijke ongemakkelijke pijnklachten heb bij eten en/of tanden poetsen. Vandaag al naar de reguliere tandarts geweest, maar die kon niets zien. Niet op de foto's en niet in mijn mond. Zojuist gebeurde het weer. De eerste keren schrok ik enorm, maar deze keer kon ik goed opletten wat er gebeurde. Een enorm pijnlijke scheut en het leek vooral pijn te doen onder een van mijn vullingen. Ik had het gevoel dat er ook sprake was van een soort elektrische stroom en ik kreeg even een metaalsmaak in mijn mond.

Ik heb eerder gevoelige tanden gehad, maar niet zoals nu. Mijn vraag aan jullie amalgaam-experts is dus ook, kan dit de bekende 'batterijwerking' zijn? Doet dat inderdaad ook zoveel pijn? En heeft iemand enig idee waarom ik hier nu pas last van krijg? Ik heb de vullingen al een hele tijd en ik heb geen nieuwe vullingen/kronen van metaal. Ik hoop dat jullie me een klein aanknopingspunt kunnen geven, want het is moeilijk om informatie te vinden over dit onderwerp.

Alvast heel erg bedankt!
Suuske76
 
Berichten: 1
Geregistreerd: di sep 29, 2015 8:37 pm

Re: Ervaringen batterijwerking amalgaam

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di sep 29, 2015 9:23 pm

Hello, Welkom hier op het amalgaamforum.
Wat je hier als electriciteit ervaart is hoogstwaarschijnlijk een pijnscheut van de zenuw van je tand en heeft dan m.i. niets te maken met de gekende electrische interactie, die slechts op milde wijze werkt.
Je zult dus iets aan je tand moeten laten doen. Elke reparatie gaat vroeg of laat verslijten, en dat kan wel degelijk beinvloed worden door de "galvanische stromen".
Maar zoals je weet is er een belangrijk verschil in de werkwijze van een "Bio-tandarts" tov een reguliere. Zie http://www.biotandarts.be
En verder zou ik aanraden om je eerst zoveel mogelijk verder te informeren. Goed begonnen :-)
Succes!
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 37 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron