Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Amalgaamvergiftiging

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

Amalgaamvergiftiging

Berichtdoor Gast » di jan 31, 2006 2:10 pm

1 vaststaand feit : de reguliere medische wereld heeft mij van het kastje naar de muur gestuurd. Zelfs gevaarlijke operaties laten ondergaan. Antibioticakuren voorgeschreven tot mijn immuniteit totaal difficiënt was.
De medische wereld is gewoon puur business.

1 zéér bekwaam bio-medisch tandarts is Dr Van Calster te Leuven.
Via hem, een orthomolucelaire arts, betrouwbare osteopaat & endormologie bijna verlost van alle klachten na nagenoeg 1 jaar behandeling. En dat sinds het verwijderen van alle amalgaam. De energie van jaren geleden teruggevonden. Nog meer bewijs nodig dan dat deze stof ons langzaam vergiftigd en dat de alternatieve geneeskunde wel oog heeft voor de gehele samenhang van ons lichaam?
Gast
 

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo nov 09, 2008 4:11 pm

Tandarts Van Calster is inmiddels verhuisd naar Wallonië.
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron