Spiritoo alternatief sociaal netwerk

allemaal amalgaam?

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

allemaal amalgaam?

Berichtdoor Stella » vr mei 19, 2006 6:20 am

Hoi Pieter,

Bedankt voor je reactie.

Of het bij mij allemaal gaat om amalgaam in mijn tanden?

Dat is nou net het probleem. Van zes tanden ben ik zeker, de rest? De afgelopen jaren erg veel behandelingen gehad aan mijn tanden bij veel verschillende tandartsen (omdat ik het allemaal aasgieren vind!) het is voor mij moeilijk te zeggen, vooral aangaande de vele wortelbehandelingen.

Welke vulling gebruiken ze hiervoor, daar heb geen idee van.

Voor mijn laatste wortelbehandeling (04-05-2006, in een ziekenhuis) nam ik contact op met de tandarts om hier meer informatie over in te winnen, maar ik kreeg hier geen concreet antwoord, maw ik werd niet serieus genomen, ze gaven me echt het gevoel dat ik ze niet allemaal meer op een rij heb staan. Op dezelfde manier gaat dat dus ook bij mijn huisarts(en) (want zo heb ik er ook al wat versleten, ik vind niemand die me serieus neemt!)

Hartelijk dank voor dit forum! Eindelijk een plaats waar ik mijn ellende er volledig kan uitspuien. Heerlijk!

Hoe het nu verder moet, daar heb ik nog geen idee van maar ik ga zeker de nodige stappen ondernemen. Het probleem is dat die bio-tandartsen die op deze site vermeld staan zo ver van mij vandaan wonen, het is voor mij niet zo evident om daar te geraken. (zie je, mijn partner zou daar niet in steunen)

Ik heb ergens hier op het forum gelezen over iemand die "eindelijk" haar spiraaltje had laten verwijderen. Wat is hier dan mis mee? Ik heb zelf een koperspiraaltje.

Bedankt voor de moed

Groetjes
Stella
help, mijn gebit is één en al vulling, ik heb nog 21 tanden waarvan er slechts 5 niet gevuld en niet dood zijn. Wat nu!?
Stella
 
Berichten: 2
Geregistreerd: di mei 16, 2006 10:22 am

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo mei 21, 2006 2:55 pm

Stella,

Eens te meer blijkt dat het belangrijk is om met de juiste personen te werken. Mensen die open staan voor de echte noden van de patiënt en communiceren, niet eigenwijs zijn en niet klakkeloos overnemen wat de gevestigde instanties beweren. En die zijn inderdaad niet gemakkelijk te vinden.
Als de afstand echt een probleem is, dan kun je me ook evt. een PM sturen. Ik probeer af en toe hier naar goede adressen te hengelen voor mensen die hun locatie niet graag publiek maken.

Betreffende de vullingen: sommige tandartsen plaatsen amalgaamvullingen met daarbovenop een afdekkende andere laag, waardoor het amalgaam niet meer te zien is, maar wel duchtig van binnenuit giftig kwik kan lekken. Maar volgens mij zie je het wel op een röntgenfoto. Normaal is amalgaam direct te herkennen aan de zwartgrijze kleur.

Spiraaltje: Bezwaren betreffen volgens mij vooral het hormonenspiraaltje. Het toedienen van hormonen is al lang discutabel vanwege de verstorende invloeden. Ook op het milieu. Sommige riviervissen zijn totaal van slag door de hormonen in het afvalwater, afkomstig van de duizenden vrouwen die de hormonen van de pil of spiraal uitplassen. Het koperspiraaltje geeft enkel koper af. Waarmee niet gezegd is dat het kompleet onschadellijk is. :?:

Ik vind dat we het aan onszelf en onze nakomelingen verplicht zijn om al deze zaken te onderzoeken, want gewoon de "gangbare" trend volgen blijkt heel ongezond te zijn. :roll:
Leve het internet (allez, zolang ze niet beginnen zoals in China natuurlijk).

Groetjes,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron