Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Wie weet een tandarts voor mij?

Amalgaam verwijderen is niet voldoende, want het kwik kan decennia in je lichaam blijven zitten als je niets doet.

Moderator: admin-amalgaam.be

Wie weet een tandarts voor mij?

Berichtdoor mrtn001 » wo jan 16, 2008 2:46 pm

Dag,

Ik zit er aan te denken mijn amalgaamvullingen te laten vervangen door minder schadelijke. Ik kom uit Noord-Brabant in Nederland en zoek een tandarts die clean-up gebruikt, en die liefst ook begeleidt op het gebied van ontgifting voor en na het vervangen van de vullingen. Heeft iemand een naam, adres etc waar hij/zij zeer tevreden over is? Afstand vind ik geen probleem.

Dank en groet,

Mrtn001 :?:
mrtn001
 
Berichten: 4
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 11:59 am

Berichtdoor Annelies » za feb 23, 2008 3:00 am

Jeetje, Mrtn001, zie ik het verkeerd, of is er nog niet gereageerd op jou?

Excuus, tot voor kort heeft Peter de site alleen gerunned.

Ik woon in Nederland en ben Nederlandse.
Er zijn heel veel biologische tandartsen in Nederland, zeker ook in Brabant.
Kijk in de lijst (tab-blad) bio-tandartsen.
Zij verwijderen de vullingen veilig.

Elka bio-tandarts is tegen amalgaam en is daar dus extra voorzichtig mee.

Als je klachten hebt, kunnen zij jou daar ook in adviseren.
Voor de site, zou het goed zijn, om te horen welke klachten jij hebt, en/of wat jou beweegt jouw amalgaam-vullingen te laten verwijderen.

Groet van Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo feb 24, 2008 1:57 pm

Inderdaad, blijkbaar volledig "ontsnapt" aan de aandacht :oops:
Sorry.

Overigens is "bio-tandarts" een rekbaar begrip en geen officiële term. Dus vooral de nodige kritische vragen stellen vooraleer je samen in zee gaat met een tandarts. Wij proberen onze lijst zo objectief mogelijk te houden, maar deze is zeker niet onfeilbaar en dat geldt m.i. ook voor die van Nederland.

Succes,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Annelies » wo feb 27, 2008 2:42 am

Ja, Pieter, daar heb je helemaal gelijk in.
Uiteraard geldt datzelfde voor het zoeken naar een goede huisarts.


Maar er is in Nederland wel een beroepsgroep van bio-tandartsen , de NVBT.
De Nederlandse Vereniging voor Biologische Tandartsen.
Zij hebben zich ook enorm verdiept in het amalgaam probleem.
Ze komen mij erg deskundig over. Zij hebben ook een link naar aangesloten bio-tandartsen.

Gr. van Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor mrtn001 » do feb 28, 2008 9:51 pm

Peter en Annelies,

Dank voor de info. Ik ga ermee aan de slag.

M.
mrtn001
 
Berichten: 4
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 11:59 am

Berichtdoor Annelies » vr feb 29, 2008 2:33 am

Mrt001,

Wij wensen je veel sucses. Er zijn 3 biologische-tandartsen in Breda. Dat moet te doen zijn voor jou, denk ik.
Hou je ons op de hoogte?

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Hoe ontgiften ? voeding, supplementen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron