Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Nieuwe webpagina’s over ontgiften

Amalgaam verwijderen is niet voldoende, want het kwik kan decennia in je lichaam blijven zitten als je niets doet.

Moderator: admin-amalgaam.be

Nieuwe webpagina’s over ontgiften

Berichtdoor Patrik Peters » di jun 15, 2010 8:59 am

Nogal wat mensen welke hun gezondheid ondermijnd is door een kwikbelasting zijn op zoek naar een manier om de kwik zo vlug mogelijk uit hun lichaam te krijgen. Op internet is er heel wat te vinden over ontgiften. Er zijn zeer veel manieren en producten waarvan geclaimd wordt dat ze zouden helpen bij een kwikvergiftiging.

Ik heb een aantal webpagina’s gemaakt over ontgiften of producten die courant gebruikt worden om te ontgiften. De teksten zijn geschreven aan de hand van mijn persoonlijke ervaringen en ervaringen van andere kwikbelaste mensen. Ook zijn ze gebaseerd op mijn wetenschappelijke kennis als biochemicus.

Een algemeen overzicht over ontgiften (de verschillende producten, hoeveelheden die gebruikt worden, welke effect mag je verwachten enz.) kan je vinden op:
http://www.patrikpeters.amalgaam.be/ont ... n_kwik.htm

Informatie over het nut van bepaalde ontgiftingsproducten zoals DMPS, Chlorella, selenium e.d. (persoonlijke mening) kan je vinden op:
http://www.patrikpeters.amalgaam.be/ont ... ijfers.htm

Meer specifieke informatie over alfa-liponzuur (biochemie) kan je vinden op:
http://www.patrikpeters.amalgaam.be/alfa_liponzuur.htm
Patrik Peters
 
Berichten: 7
Geregistreerd: di jan 24, 2006 10:30 am

Berichtdoor Sven » zo sep 18, 2011 3:16 pm

Dag Patrik,

Bedankt voor de informatie en de menselijke manier van uitleggen! :wink:

Als niet-biochemicus heb ik natuurlijk maar het raden naar het al dan niet wetenschappelijk correct zijn van je uitleg.
Maar vele oorzaken en gevolgen van verschillende processen lijken, voor mij dan althans, verklaringen te geven voor verschillende syptomen en het tijdstip waarop ze zich voordoen!

Bv. het stukje over stress en hoe dit een kiwkbelast iemand beïnvloedt. Het klinkt misschien gek, maar mentaal ben ik zeer stressbestendig en lichamelijk helemaal niet. In mijn hoofd is het zeer rustig op een stressmoment maar mijn lichaam staat er dan in een rechte lijn tegenover! Doe het een keertje rustiger aan was dikwijls het advies.

Het stukje enkele cijfers was ook zeer waardevol.
Sven
 
Berichten: 9
Geregistreerd: wo jun 22, 2011 10:22 pm
Woonplaats: Kuringen, België

Berichtdoor Patrik Peters » ma sep 19, 2011 8:11 am

Sven,

Bedankt voor uw reactie. Het is ook mijn ervaring dat een kleine portie mentale stress al vrij vlug een sterke fysieke reactie uitlokt. Bij mij is het vooral electrostress die het schadelijkst is. Ook honger (stresshormoon als gevolg van suikertekort) heeft altijd een sterke invloed gehad.

Het is nu bijna 8 jaar geleden dat mijn amalgaam verwijderd werd. Jaar na jaar vermindert dit "onevenwichtig stress effect" en kan ik meer en meer een normaal leven leiden. Deze snelheid (of beter gezegd traagheid) is vrij gewoon bij historisch kwikbelaste mensen. Je zal dus nog wel wat geduld moeten hebben.

Patrik
Patrik Peters
 
Berichten: 7
Geregistreerd: di jan 24, 2006 10:30 am

Berichtdoor Sven » do sep 22, 2011 9:29 pm

Ik ben blij dat het met jou al beter gaat! *thumbs up*
Of misschien zelfs al bijna volledig hersteld ?

Zelf zal ik ook al blij zijn wanneer er verbetering is, of dat de periodes van goed gaan langer zullen duren als de slechte!
Sven
 
Berichten: 9
Geregistreerd: wo jun 22, 2011 10:22 pm
Woonplaats: Kuringen, België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Hoe ontgiften ? voeding, supplementen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron