Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Glasscarbomer

Als amalgaam zo ongezond blijkt moet het uit ons lichaam, maar hoe?
Wat zijn de alternatieven en zijn die wel zo zuiver?
Kosten? Terugbetaling?

Moderator: admin-amalgaam.be

Berichtdoor rai » di mei 08, 2007 12:32 am

Hi Pieter, de bron is HENRY SCHEIN de grootste dental suplier van de wereld.
Kijk voor ervaringen op de site www.glasscarbomer.nl
Pas een lezing gegeven over glas vullingen, wist je trouwens dat bijna alle composiet vullingen langdurig toxische pruducten afgeven en sommige zelfs mutageen zijn.
voor info google eens medline ga dan naar deze site en zoek dan naar:
dental composite toxic
of dental adhesive toxic
Je schrikt je een hoedje, je moet als tandarts niet amalgaam vervangen door minstens zo schadelijke producten!
zoek ook even naar een artikel van prof R.Noort van de universiteit van Sheffield(UK)
Woensdag ga ik hem vragen om glasscarbomer te vergelijken met alle(!) tandheelkundige vullingen, wedden dat Glasscarbomer het meest biocompatibel is?
VrGr Dr. Raimond van Duinen
rai
 
Berichten: 2
Geregistreerd: do maart 15, 2007 8:57 am

Berichtdoor Dolfijn » zo okt 03, 2010 8:39 pm

Het fabeltje "de fluoride kan geen kwaad" hebben we eerder gehoord, namelijk bij kwik. Kwik in vulligen zou ook geen kwaad doen en geen klachten veroorzaken. Dat is ook niet waar.

Fluoride kan een flinke lading klachten veroorzaken.
Ziek dankzij de gezondheidszorg.
Waar rook is is vuur.
Wat patienten ervaren betekent zoveel meer dan wat artsen claimen.
Avatar gebruiker
Dolfijn
 
Berichten: 11
Geregistreerd: vr sep 03, 2010 8:08 pm
Woonplaats: De noordzee

Berichtdoor Suzanne » di mei 03, 2011 10:39 pm

Beste Raimond,

Ik heb een paar vragen en ik wil je vragen of je mij wilt helpen. Ik kom er niet meer uit met al die meningen en jouw verhaal vind ik het beste toegelicht waardoor ik jou geloof.

Mijn tandarts heeft mijn amalgaam vullingen (3 van de 7 en de andere 4 volgende week) verwijderd en hij heeft bij mij 3 lagen in mijn kies gedaan. 1 laag glasionomeercement, 1 laag vloeibaar composiet en 1 laag composiet in kleur. Hij heeft pas toen alle lagen erin zaten het uitgehard met een blauwe lamp. Mijn vragen zijn:

1. Is glasionomeer hetzelfde als glascarbomer?
2. Is het zo dat als je alleen het onderste laagje glasionomeer hebt, het ook een laagje krijgt waar het fluor niet meer uit kan? Of kan dat niet gevormd worden door de lagen composiet die erop zitten?
3. Is de fluorafgifte via voedsel veel? En is dit minder als je maar 1 laagje hebt van de 3 ipv een hele kies vol?
4. Weet jij of het kwaad kan dat er niet per laag uitgehard is met een lamp ivm lekkage?

Ik zit heel erg met deze vragen waardoor ik twijfel of ik de andere 4 ook op deze manier wil laten doen.

Ik hoop dat je mij wilt helpen. Heel erg bedankt alvast!

mvg Suzanne
Avatar gebruiker
Suzanne
 
Berichten: 5
Geregistreerd: di dec 28, 2010 11:46 pm
Woonplaats: Amsterdam

Vorige


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Saneren, verwijderen, alternatieve vullingen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron