Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Wie heeft ervaringen met Prognos© diagnose-systeem?

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

Wie heeft ervaringen met Prognos© diagnose-systeem?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » ma sep 11, 2006 2:45 pm

Wie kan ons ervaringen melden met het Prognos-systeem?
Het combineert acupunctuurbanen met meetapparatuur, en zou de effectiviteit van behandelingen kunnen voorspellen.

http://www.prognos.info

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Esje » ma sep 11, 2006 3:13 pm

Ja hoor, ik ben met deze methode heel erg geholpen. Ik had sinds n jaar vage klachten die steeds erger werden, maar er totaal niet bij stil gestaan dat dit een kwikvergiftiging kon zijn. Op de duur was ik totaal uitgeput en super ziek.

Aangezien ik een dokter kende die echt ALLE medische kwalen, hoe klein ook, weet op te sporen, ben ik daar meteen naar toe gegaan en die werkt sinds n tijdje met dit systeem. Hij heeft dus direct gevonden dat ik een kwikvergiftiging had en schreef mij geweldige medicatie voor (ook allemaal op natuurlijke basis, dus zonder chemische troep) om te ontgiften.

Nu, enkele maanden later ben ik gelukkig op de goeie weg richting genezing, dus ben echt wel super blij en kan die methode alleen maar heel erg aanraden!!! Niet alleen als je denkt een kwikvergiftiging te hebben, maar ook voor een algemene check up, want zelfs de kleinste kwaaltjes worden opgespoord met dit systeem, zelfs als het niet lichamelijk, maar mentaal is!!!

Misschien nog even de financiële kant, ook niet helemaal onbelangrijk natuurlijk: een visite waarbij dit systeem gebruikt wordt om je te onderzoeken kost 75 euro, waarvan je een klein gedeelte van de ziekenkas krijgt terugbetaald als je bij een erkende arts gaat.

Groetjes

Esther
Esje
 
Berichten: 1
Geregistreerd: ma sep 11, 2006 2:57 pm
Woonplaats: Neerpelt



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron