Spiritoo alternatief sociaal netwerk

conferentie amalgaam op 25 mei 2007 : vragen

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

conferentie amalgaam op 25 mei 2007 : vragen

Berichtdoor Laura Duflou » ma mei 21, 2007 4:33 pm

Hallo,

toevallig zag ik vandaag op de website dat er nog deze week in Brussel een conferentie over dentaal amalgaam plaats vindt.
Jammer genoeg kan ik de lezing niet bijwonen.
Zou het voor de administrator mogelijk zijn om eventueel deze vraag aan de speakers te stellen,nl. :
hoe kan men nu eigenlijk amalgaamvergiftiging vaststellen en wat is de beste methode om te ontgiften ?
En- los van de conferentie - had ik nog deze vraag : waar in Duitsland bevindt zich het detoxcentrum van Max Daunderer ?
Alvast bedankt.

Laura
Laura Duflou
 
Berichten: 49
Geregistreerd: vr mei 20, 2005 8:23 am

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo mei 23, 2007 9:56 am

Dag Laura,

Je kan ervan opaan dat we op de conferentie deze vragen zullen stellen, als ze al niet door de sprekers zijn beantwoord. Wel ben ik heel benieuwd hoe eensgezind men hierover is qua methodes e.d.
Het is wel de bedoeling om nadien hier op het forum of op de site verslag te doen van de conferentie. :idea:

Pieter

ps: ivm je vraag over Max Daunderer zal ik een nieuw onderwerp posten — dat is handiger voor lezers om terug te vinden.
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Laura Duflou » wo mei 23, 2007 11:12 am

Hallo Pieter,

heel hartelijk bedankt voor jouw reactie !
Hopelijk krijg je overmorgen heel veel bruikbare informatie in verband met de amalgaamproblematiek.
Ik zal het zeker hier op de website opvolgen.
Ook bedankt voor de link in verband met M.Daunderer.

Groetjes,

Laura
Laura Duflou
 
Berichten: 49
Geregistreerd: vr mei 20, 2005 8:23 am

Berichtdoor admin-amalgaam.be » ma mei 28, 2007 11:42 am

Dag Laura,

De conferentie leverde niet echt de antwoorden die we zochten.
Veel uiteenzettingen en gediscussieer over het al dan niet schadelijk zijn van amalgaam ... :roll:
Er was geen ruimte om jouw vragen te stellen buiten de onderwerpen(!) en binnen de zeer beperkte tijd en bovendien werd snel duidelijk dat ze het niet zouden eens geweest zijn. Ook zal de ontgiftingsmethode steeds individueel moeten bekeken worden.
Toch geven we niet op natuurlijk, en we stellen onze strategie steeds bij. :)

Je kan mijn bondig verslag lezen op onze site www.amalgaam.be in het nieuwsvak.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Laura Duflou » ma mei 28, 2007 12:41 pm

Hallo Pieter,

hartelijk bedankt voor de update in verband met de amalgaamconferentie van vorige vrijdag.
Jammer dat er niet veel concreets uit de bus gekomen is.
Het blijft een harde maffia om tegen te vechten.
Wat ik jou nog wou vragen : waar kan ik informatie vinden over bisphenol A - vrije composieten ? Of nog beter : bij welke tandarts kan ik daarvoor terecht ?

Alvast bedankt.


Laura
Laura Duflou
 
Berichten: 49
Geregistreerd: vr mei 20, 2005 8:23 am

Berichtdoor admin-amalgaam.be » ma mei 28, 2007 2:52 pm

Laura, het enige bisphenol-a-vrije composiet dat ik ken is het hier al eerder genoemde DiamondLite uit de US. maar daar zijn ook de laatste woorden niet over gezegd. In princiep kan elke bio-tandarts dit toepassen denk ik.

Over bisphenol-a: http://www.ourstolenfuture.org/NewScien ... pauses.htm

:idea: Indien je verder op dit onderwerp wil ingaan, kun je best een nieuw onderwerp "Bisphenol-a-vrije vullingen" beginnen in de rubriek "saneren". Zo vermijden we dat de inhoud van de berichten niet overeenstemt met de titels.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron