Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Laat je genezingsverhaal hier aan anderen lezen aub

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

Laat je genezingsverhaal hier aan anderen lezen aub

Berichtdoor Marina » za jan 04, 2014 9:11 pm

Ik raak maar niet uitgelezen op dit forum, het ene verhaal na het andere, waarvan sommigen met véél herkenningspunten. Een rode draad blijkt toch wel spier-en gewrichtsproblemen, vermoeidheid en een onwerkelijk gevoel te zijn. Ieder lichaam is natuurlijk verschillend en afhankelijk van de duur dat de boosdoener(s) aanwezig zijn of geweest zijn.

Spijtig is wel dat de meesten de evolutie en de manier waarop ze hun genezingsproces aanpakten, of nog steeds aanpakken, niet verder komen posten. Het zou nochtans een grote hulp zijn voor anderen.

Wat mij ondertussen ook intirigeert is hoe jullie ervaringen zijn met ons sociaal vangnet bij langdurige afwezigheid/ziekte terwijl je iets overkwam wat je niet echt aan anderen kan uitleggen wegens geen duidelijke bewijskracht. Kreeg je 'begrip' of was het een 'njet'. De adviserend geneesheren bij mutualiteiten en de heren vh RIZIV zijn zich totaal niet bewust van wat hun 'njet'beslissing kan aanrichten.
In detail treden is niet nodig, wat mij vooral boeit is of je op begrip of onbegrip kon rekenen van die bepaalde instantie.

Alvast bedankt
Avatar gebruiker
Marina
 
Berichten: 32
Geregistreerd: do jul 04, 2013 6:29 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » za jan 11, 2014 6:07 pm

Ik zou ook graag zien dat men meer over positieve resultaten hier op het forum verslag doet, maar het is wel enigszins begrijpelijk. Eens genezen van de "amalgaamziekte" neemt men de draad van het leven weer op en gaat de verloren tijd proberen in te halen ...

Zelf heb ik niet eens een poging gedaan om via ziektefonds enige recuperatie te krijgen, vermits ik al zo dikwijls heb vernomen hoe weinig begrip er is voor deze problematiek. Die dus officieel niet bestaat.

Wel is het zo dat sommige gevolgen, zoals het veel voorkomende chronisch vermoeidheidssyndroom (CVS) intussen al wel gemakkelijker erkend worden. Uiteraard zonder een belangrijke oorzaak nl. Kwikvergiftiging uit o.a. amalgaamvullingen, te erkennen. :-(

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron