Spiritoo alternatief sociaal netwerk

tandartsassistente

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

tandartsassistente

Berichtdoor berliot » za sep 05, 2015 6:47 pm

Mijn naam is karel.
Ik wil graag mijn mening geven over het gebruik van almagaan en hoe daar is mee om gegaan.
Waarom.
Mijn vrouw Christi is reeds 40 jaar werkzaam als assistente.
Zij heeft bij diverse tandartsen gewerkt en moest zelf het almegaan aanmaken.
Dit gebeurden zeker in het begin zonder enige bescherming en dat terwijl
er volgens mij al voldoende bekend was van de gevaren van kwik.
Ik las op deze site dat er iemand was die onzeker is geworden.
Nu dat is dus ook met mijn vrouw en er zo zijn meer van die veranderingen in haar gedrag.
Zij is drastisch aan het vervreemde.
Eesrt dacht ik aan dementie.
Ik vind het vreemd dat dit nog geen beroepsziekte is maar ik vrees voor de toekomst.
We zijn met het asbest verhaal ook allemaal bedot.
Ik verwacht dat er toch ooit iemand op moet staan om voor deze groep mensen iets gedaan word.
Karel
berliot
 
Berichten: 1
Geregistreerd: za sep 05, 2015 1:01 pm

Re: tandartsassistente

Berichtdoor admin-amalgaam.be » za sep 05, 2015 9:30 pm

Welkom hier Karel,
Bedankt voor deze getuigenis.
Het is al lang bekend dat er meer dergelijke gezondheidsproblemen zijn bij tandartsen en tandartsassistentes, dan bij de gemiddelde mens. Ook het kwikgehalte is bij hen gemiddeld hoger gebleken. Maar bewijs maar eens dat het daarvan komt ... Kwiktesten op zich zijn al discutabel.
Het grote probleem is dat het amalgaamprobleem niet officieel erkend is door de gevestigde tandartsverenigingen wereldwijd. Behalve in enkele landen: Scandinavië, Japan, e.d.
Het wordt wel "in stilte" afgebouwd, maar een erkenning hiervan zou wel eens massaal schadeclaims kunnen meebrengen. Er wordt wereldwijd al decennia over gediscussieerd, maar zo moeilijk zwart-op-wit te bewijzen, ook omdat de oorzaken zich vermengen met andere en er meervoudige kwikbronnen (vis, lucht, enz.) zijn. Toch is het voor wie zich erin verdiept, niet moeilijk om de bewijzen te vinden. Ze staan namelijk allemaal op onze site http://www.amalgaam.be (zie zeker ook de video's).
We weten intussen dat de strijd om erkenning extreem moeilijk is en daarom steken we onze energie liever in bewustmaking en ontgifting/genezing dan in vechten tegen Goliath.
Dus ik zou in jullie geval zeker jezelf verder informeren en zoeken naar de beste natuurlijke manier om de situatie om te keren. Op ons forum staan heel wat genezings-getuigenissen dus dat geeft hoop.
Succes!
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron