Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Mijdt artsen en tandartsen

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

Mijdt artsen en tandartsen

Berichtdoor Mark » zo jul 09, 2017 7:50 pm

http://mondgezond.integralegeneeskunst. ... rtsen.html

Project “Mond-Gezond” is om het verdienen aan ziekte te vervangen door investeren in gezondheid..
Daarin komt de tandarts, op de laatste plaats; hopelijk alleen als proces-/tevredenheid-/kwaliteitsbewaker.
Maar voordat het zover is, is er nog een omwenteling nodig; voor een nieuwe - genezende - koers.
Want op het moment blijkt dat beter bekend wordt hoe tandartsen onze gezondheid verstoren.
Het internet geeft niet alleen informatie over gezondheid maar ook over ziekte.
Zo langzamerhand komen de medische/farmaceutische misstanden steeds meer in beeld.
Ook de patiënten, die voor de hele gezondheidsindustrie betalen, ontdekken dat al.
Het zal niet lang meer duren voordat patiënten hun (tand)artsen verantwoordelijk stellen.
Veel mensen hebben een ‘instinctieve’ afkeer tegen tandartsen.
Veel tandartsen klagen dat mensen een slecht gebit hebben doordat ze te weinig bij de tandarts komen.
Vragen deze tandartsen zich af of dat komt doordat ze te duur of (on)uitgesproken mens-onvriendelijk zijn?
Het is mijn ervaring dat ze meer kapotmaken dan ‘genezen’ (repareren); maar het probleem is veel groter.
Er zijn heel duidelijke aanwijzingen dat tandartsen grote problemen veroorzaken.
Die problemen gaan veel verder dan onvriendelijkheid, ‘onbetaalbaarheid’ of omkundigheid.
De benadering van de mens als object; en de ingreep als reparatie is onnatuurlijk, problematisch.
Maar ... tandartsen zijn de belangrijkste verwekkers van systeemziekten en degeneratieve ziekten: kanker.
Ik kwam daarvan een goede beschrijving tegen ... pas na mijn opleiding tot arts.
Bill Henderson zag zijn vrouw (op een gruwelijke manier) doodgaan aan de behandeling ‘van’ kanker.
Later ontdekte (en beschrijf) hij dat kanker goed zelf is te genezen; hij beschreef dat in “Cancer-Free”.
Daaruit uitgelicht vatte hij de effecten van de behandeling van tandartsen samen: “Root Canal & Cancer”.
Voor een groep van Biologische tandartsen vatte ik zijn beschrijving bondig samen (was mijn bedoeling).
Dat viel tegen: ik besefte dat de onverantwoordelijkheid van De Tandarts een veel groter probleem was.
Tandartsen hebben met Kwik (amalgaam), Fluor en Titanium heel veel ziekten en veel kanker veroorzaakt.
Maar de individuele tandarts doet daarbij slechts wat de beroepsgroep als geheel voorschrijft.
Verantwoordelijkheid voor Onverantwoordelijkheid
Het onderliggende probleem is hetzelfde als dat waardoor de Nazi ‘concentratiekampen’ werden gebouwd.
De individuën volgen/gehoorzamen de voorstellen (‘voorschriften’) van Abstracties (groepen van mensen).
Stanley Milgram heeft indertijd onderzocht waardoor dat zo kon gebeuren; “het Milgram Experiment”.
Philip Zimbardo heeft dat later verder onderzocht en schreef daarover “The Lucifer Effect”.
Het Lucifer Effect beschreef waarom Amerikaanse soldaten zich in Iraq als beesten hebben gedragen.
Het kwam in principe, uiteindelijk, doordat Donald Rumsfeld dit (in)direct van hen verwachtte en verlangde.
Doordat de soldaten ‘moesten’ gehoorzamen, en hadden geen uitweg - door de hiërarchie van het leger.
Net als in de concentratiekampen: ‘de ene gaf de opdracht, en de anderen voerden die klakkeloos uit’.
Bij De Tandarts speelt hetzelfde (net als ook bij De Arsen): de groep als geheel is onverantwoordelijk.
Dat komt doordat een groep géén eigen wil heeft; een groep is niet een dom beest, maar ‘vegetatief’.
Een groep is opgebouwd uit mensen - alleen bewuste bezielde mensen kunnen besluiten nemen.
Besluiten die worden genomen door een groep, zijn daarmee per definitie ongeldig voor mensen.
Het maakt niet uit of het gaat om (tand)artsen, politieke partijen, regeringen of kerken.
Ieder leven wezen heeft eigen keuze vrijheid; je kan alleen je eigen besluiten nemen.
Neem je besluiten voor/over/namens en ander, dan ben je in conflict met de wetten tegen slavernij.
Als mens kan je daarom/dus alléén besluiten nemen over/voor je EIGEN leven.
Drie Essays : De Tandarts als Kankerverwekker
Dàt is de strekking van drie artikelen die ik schreef voor een blad voor tandartsen.
Het eerste verhaal was in principe te lang voor het blad; er kwam teveel bij kijken.
De tweede versie van het verhaal was meer toegeslepen, maar werd daarmee ook erg stellig.
De derde variant werd wat bedaarder, maar daardoor ook minder/onvoldoende uitgesproken.
[De Tandarts als ... Moordenaar! (?)]
[KankerTandartsen!]
[Wortelkanaalbehandeling => kanker]
Je kan al deze versies hier vinden; de boodschap is steeds dezelfde.
De Tandarts veroorzaakt (ondermeer) kanker door onjuist materiaalgebruik en onjuiste werkwijzen.
De tekst van Bill Henderson is hier te vinden:
ROOT CANALS AND CANCER By Bill Henderson, Author of “Cancer-Free”
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron