Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Trias-c

Amalgaam verwijderen is niet voldoende, want het kwik kan decennia in je lichaam blijven zitten als je niets doet.

Moderator: admin-amalgaam.be

Trias-c

Berichtdoor Eva » wo feb 26, 2014 6:36 pm

Volgens mij heb ik al twee weken een lekkende amalgaamenvulling.Binnenkort is er een EAV test gepland bij de bio tandarts en daarna kan ik dan beslissen of ik ze laat verwijderen (werkt met cleanup).Ik ben er al wel vrij zeker van,maar zo'n test geeft waarschijnlijk meer informatie.Op dit forum las ik dat je Trias-c ook al mag gebruiken vóór de verwijdering van amalgaamvulling.Ik was daarnet langs de apotheker geweest en die hadden het middel wel in voorraad,maar vonden niets terug van bijsluiter,wanneer je het mag gebruiken,of er tegenindicaties zijn...
Heeft er iemand ervaring met Trias-C?
Avatar gebruiker
Eva
 
Berichten: 5
Geregistreerd: di feb 25, 2014 10:03 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo feb 26, 2014 6:59 pm

Dag Eva,

Welkom hier.
Alvast wat info uit bestaande berichten op ons forum:

viewtopic.php?t=166
viewtopic.php?t=205
viewtopic.php?t=33

Ik wil even opmerken dat elke amalgaamvulling op termijn ongezond is gebleken, al was het maar door de slijtage, waardoor het kwik vrijkomt. En kwik is voor iedereen slecht. Daarover is geen discussie. Natuurlijk kan het sneller of trager in het lichaam terechtkomen, volgens de situatie in de mond. Een geschikt moment kiezen voor verwijdering is wel belangrijk.
Als je wil kun je op www.biotandarts.be je ervaring delen over de betreffende biotandarts, tot nut van iedereen.

Bedankt en succes,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Marina » zo maart 09, 2014 11:25 am

Meestal wijst een EAV test uit in welke mate je metaal- en/of amalgaambelast bent.
Mijn eigen ervaring is dat edele en onedele metalen samen in de mond door de jaren sluimerend ernstige gezondheidsproblemen kunnen geven (zie de posting 'waarom metalen toxisch zijn'.
Via een biotandarts heb ik alles wat metaal bevatte, zijnde tandkronen en amalgaamvullingen, laten verwijderen. Elk lichaam reageert natuurlijk verschillend.
Véél succes en véél beterschap!
Avatar gebruiker
Marina
 
Berichten: 32
Geregistreerd: do jul 04, 2013 6:29 pm



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Hoe ontgiften ? voeding, supplementen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron