Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Meer energie

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

Meer energie

Berichtdoor Audrey » vr maart 11, 2016 9:49 pm

Sinds Oktober 2015 zijn al mijn almangaam vulling verwijderd
Was een pittige behandeling,al mijn tanden en kiezen zijn nu vervangen met porceleinen kronen.
Wil jullie graag op de hoogtte brengen omdat het belangrijk is ook na de behandeling informatie te geven.
Het is een succes verhaal geworden.
Had de hoop dat ik meer energie zou krijgen en inderdaad dit is gebeurd .
Heb 8 maanden vitamines en mineralen gebruikt om te ontgiften en ben het nu aan het minderen.
Wil graag de beheerder van dit forum vriendelijk bedanken .
Ik ken je niet persoonlijk maar je heb mij heel goed geholpen door deze site op het internet te zetten.
Het was een heel avontuur met als resultaat een prachtige lach en meer energie!
Ik wens iedereen die het almangaan gaat verwijderen veel succes toe.
Lieve groetjes ,Audrey
Avatar gebruiker
Audrey
 
Berichten: 6
Geregistreerd: vr jul 24, 2015 3:45 pm

Re: Meer energie

Berichtdoor admin-amalgaam.be » za maart 12, 2016 3:13 pm

Hartelijk dank Audrey voor deze "nabehandeling" van ons forum :wink:

Goed om te horen dat je een positief resultaat hebt met vervanging van amalgaamvullingen.
Het klopt dat men dikwijls niet terugkomt op ons forum als de problemen opgelost zijn. Begrijpelijk. Maar we hebben dat inderdaad nodig voor de objectiviteit van het amalgaamverhaal.
Geeft ook een extra push om hiermee door te gaan.

Nog sites uit onze hoed, die je mogelijk kunnen interesseren:
http://www.biotandarts.be
http://www.independenthealth.org
http://www.paleodieet.be
http://www.curegut.com

Gezonde groetjes,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: Meer energie

Berichtdoor Inge_s » wo maart 23, 2016 9:17 pm

Beste Audrey

Ik vind het leuk je ervaring te lezen. Zelf sta ik aan het begin van de hele behandeling.

Ik hoop binnen 8 maanden hetzelfde te kunnen posten als jou. Meer energie en terug een lach.

Ik hoop dat je jouw verhaal overal laat horen, zodat iedereen hierbij kan stil staan.

Veel succes nog.

Groetjes
Inge_s
 
Berichten: 4
Geregistreerd: vr feb 05, 2016 6:16 pm

Re: Meer energie

Berichtdoor Mark » ma apr 04, 2016 10:29 pm

Tandartsen in Nederland raden patiënten af amalgaam vullingen te vervangen zolang er geen bewijs is van een hoge kwikbelasting. Amalgaam verwijderen heeft weinig zin als u geen ontstekingen in uw gebit nabij de kiezen of tandvlees heeft. Amalgaam(kwik) wordt door uw lichaam verwijderd dus heeft ontgiften met dure pillen e.d. geen zin.
Amalgaam vervangen zijn dure en tijdrovende operaties die vaak geen verbetering van de gezondheid opleveren, alleen uw tandarts wordt er beter van.
Er is helemaal geen bewijs dat u er beter van wordt.
Als u geen hoge concentraties palladium of kwik in uw lichaam heeft kunt u beter zoeken naar een andere verklaring voor uw lichamelijke problemen.
Heeft u wel hoge waarden in uw lichaam dan moet u denken aan andere verdachte tandartsbehandelingen zoals de zenuwbehandelingen waarbij het vaak fout gaat, die zijn vaak de oorzaak bij hoge aangetroffen palladium en kwikbelastingen.
Mark
 
Berichten: 32
Geregistreerd: wo jan 14, 2015 8:39 pm

Re: Meer energie

Berichtdoor admin-amalgaam.be » wo apr 06, 2016 6:35 pm

Beste Mark,

Ik ben het helemaal niet eens met uw stelling dat amalgaam vervangen geen zin heeft als er geen ontstekingen aangetoond zijn. Het is allemaal al zo dikwijls bewezen (zie doorheen heel onze site en ook de video's) dat het kwik wel degelijk in het lichaam terechtkomt, a) door kauwen, b) door slijtage, c) via de tandwortel.

Bovendien is het aantonen van kwik in het lichaam heel moeilijk, doordat men enkel het vrijgekomen kwik gedeeltelijk kan meten en het zich vooral vastzet in de beenderen, de hersenen, de organen. Veel testen zijn omstreden en niet adequaat.

Natuurlijk zal men niet altijd verbetering ervaren na de verwijdering. Soms duurt het langer of wordt het eerst erger door foute vervangprocedures. Ook zijn er natuurlijk andere oorzaken mogelijk van problemen, maar het punt is dat het steeds schadelijk is om amalgaamvullingen in de mond te hebben. De nare gevolgen van kwik zijn altijd een combinatie van diverse factoren, ook andere zware metalen. Toch zijn er veel typische kwikvergiftigingssymptomen (zie onze lijst op de site).

Ook kan de nefaste werking van amalgaamkwik soms pas na jaren gaan opvallen, waardoor het dikwijls niet herkend wordt als kwikvergiftiging. En moeilijk te "bewijzen".
Als iedereen moest wachten op de "bewijzen", waren sommige van onze forumbezoekers al niet meer onder ons.

U hebt m.i. wel gelijk dat er nog andere tandartsprocedures zijn die eveneens als "dubieus" zouden kunnen beschouwd worden, zoals wanneer u het hebt over bepaalde zenuwbehandelingen. Spijtig genoeg.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: Meer energie

Berichtdoor leentje » vr apr 29, 2016 9:33 am

dag pieter en forumbezoekers


idd pieter de nagel op de kop hoor ...heb er al veel over gelezen ivm amalgaam

wat zeer slecht is voor de gezondheid ...want gezondheid begint in de mond.
heb zelfs filpjes gezien waar ik echt niet goed van werd zoveel schade en ellende dat het aanbrengt.

het is moeilijk te begrijpen maar het is wel zo.


leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: Meer energie

Berichtdoor leentje » zo mei 08, 2016 9:27 pm

Dag audrey

Zou ik mogen weten welke vitamine en mineralen je genomen hebt aub ?


Dank u
Leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: Meer energie

Berichtdoor leentje » vr mei 20, 2016 3:12 pm

Dag Pieter


Zou u even kunnen helpen Els Theunissen is niet meer bereikbaar op dit telefoonnrs weet u misschien meer ?


Dank u
Leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: Meer energie

Berichtdoor admin-amalgaam.be » vr mei 20, 2016 4:03 pm

Deze arts is niet meer te vinden bij mijn weten. :-(
Kan intussen mogelijk gestopt zijn ...

Misschien vind je hier nog iemand: www.naturopathica.be
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron