Spiritoo alternatief sociaal netwerk

goede dokter orthomoleculaire arts regio antwerpen ?

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » vr mei 20, 2016 4:14 pm

Hoeveel tijd moet ertussen zitten voor het verwijderen van amalgaam ?


Leentje. Niet gemakkelijk iemand te vinden hoor
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » vr mei 20, 2016 9:24 pm

De tijd tussen verwijderingssessies kan best in overleg met de biotandarts gebeuren. Hangt van veel factoren af, maar in het algemeen wordt er dikwijls in kwadranten gewerkt. Dwz. bv. de rechterbovenkant, de linkeronderkant, de rechteronderkant, enz. Kan verschillen van patiënt tot patiënt. Sommige vullingen zijn belastender dan andere, of geven meer galvanische stromen af.
Men doet dus meestal "enkele" vullingen in één sessie, maar niet ineens de hele mond als er bv. tien amalgaamvullingen zijn. Ik heb weet van gevallen die het toch deden en daar heel ziek van waren.

Ik vind dat we vertrouwen moeten hebben in de biotandarts als we er éénmaal mee werken omdat we overtuigd zijn van hun "amalgaambewustzijn". Zij kennen hun vak en kunnen ook niet altijd àlles uitleggen, waarom ze iets op een bepaalde manier doen.
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » di jun 07, 2016 2:56 pm

Dag Pieter


Daar heeft de tandarts niet veel over verteld ...geen tijd en het moet vooruitgaan .

Spijtig maar de verwijdering is wel goed gedaan vond ik

Nieuw praktijk en met een vernauwing op de mond ...wat ik toch een pluspunt vond .

Supplementen zei ze ook wat vitamine wat ik niet zo kundig vond .,,neem nu mercuclaen .

En er zijn al symptomen weg maar heb nog 1grote vulling en 1kleintje.


Leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » di jun 07, 2016 3:23 pm

Maar zit nog met zoveel vragen Pff een lekkende darm kan dat ook door amalgaam komen Pieter ?


Dank u
Leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » do jun 16, 2016 3:24 pm

Dag Pieter


Nu heb ik ergens de protocol gelezen van fien die genezen is van de ziekte van crohn door ontgifting

Via cutlers protocol .
Maar zei zegtnooit beginnen met ontgiften als je nog amalgaam hebt !?
En ik neem al mercuclaen en heb nog. 2vullingen die er dinsdag uitgaan .

Weet jij misschien meer ?

Dank u
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » vr jun 17, 2016 11:52 am

Wil er iemand aub wat raad geven aub

Voel ellendig .durf niet buitenkomen ,heb evenwichtsproblemen ..' Iedereen lacht of kijkt me raar aan


Leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » vr jun 17, 2016 3:57 pm

Dag Leentje,

Soms duurt het wat vooraleer ik hier een antwoord geef, door grote drukte beroepsmatig. Dit forum en de site moeten "buitenaf" gebeuren, in mijn schaarse vrije tijd.

Ik denk dat je echt best een begeleider zoekt of een natuurdokter o.d., want op eigen houtje al deze problemen oplossen is allicht niet te doen. Je kunt er ook niet op rekenen dat hier op het forum altijd snel een antwoord komt en bovendien mogen en kunnen we geen medisch advies geven. Dus dat heb je sowieso van een professional nodig. Die kan jouw persoonlijke toestand dan beoordelen na je gezien te hebben. Ivm het Cutler protocol, daarover bestaat een Facebook groep en die link staat op onze site: http://www.amalgaam.be/ontgifting.php

Ik hoop dat het snel goed komt met je.
De negatieve reacties van anderen doen er weinig toe. Jouw positieve instelling des te meer. :-)

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » vr jun 17, 2016 4:07 pm

Dank u Pieter voor je antwoord , heb een goede arts gevonden hoop ik toch ...maar kan daar pas in september terecht .

Bel maandag de natuurarts en maak een afspraak ...maar dat schrikt me wat af eigenlijk ivm commentaar enz... Daarom sluit ik me liever op .


Dank u
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » vr jul 01, 2016 9:35 am

Nu ben ik naar een goede arts geweest (dacht ik toch ) geweest en die is niet zo goed dan ik dacht

Ze proberen je vol te proppen met supplementen die een hoop geld kosten en wat ik toch geen optie vind . Pfff

Een biotandarts dat ook testen doet ...kan ik niet terecht ...zit vol zeggen ze dan ?
Dit kan toch niet ...waar is de hulp ? En dan moeten wij sterk en positief blijven ?

Leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » vr jul 01, 2016 10:01 am

Leentje,

Hoewel we enerzijds vertrouwen moeten hebben in de natuurarts en hulpverleners die we kiezen, moeten we tegelijk ook zoveel mogelijk zelf aan de slag gaan vind ik. Zelfstudie op het gebied van gezond leven en natuurlijke voeding. Daar waar externe hulp niet volstaat moeten we wel zelf oplossingen zoeken. En die zijn er hoor. Gezonde voeding, beweging en een positieve instelling zijn de basis. Laat dat niet afhangen van de moeilijke omstandigheden, want juist dan is het belangrijk om een gezonde levenswijze toe te passen. Trouwens, zelf ben ik vooral voorstander van het ontgiften met (bio-) voeding. Sommige andere ontgiftingsmethodes kunnen voor bepaalde mensen te bruusk zijn. De "gewone" voeding bulkt van de gifstoffen, dus die hoef ik niet. ;-)

Supplementen kunnen heel nuttig en zelfs noodzakelijk zijn, maar meestal kosten ze veel geld. We hebben massaal tekorten aan bepaalde stoffen en zeker mensen met een lange kwikbelasting. Dus ja dat kan een probleem zijn, maar misschien heeft die arts wel gelijk dat je die aanvullingen nodig hebt.

En het is nu eenmaal zo dat er een enorm tekort is aan biotandartsen en nog meer aan hen die testen met electro-acupunctuur. Alle behandelingen die buiten het "normale" systeem vallen, zijn moeilijker te vinden.

We moeten allemaal roeien met de riemen die we hebben.
Laat ons vooral zien naar wat we wèl hebben en niet teveel bezig zijn met wat er niet is. :idea:

Komt wel goed.
Aan de slag :-)
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » vr jul 01, 2016 11:16 am

Doe ik hoor Pieter eet álles Bio ...eet geen vlees meer ...maar wil iemand die me begrijp en me niet volpropt met supplementen enz ...

En testen doet enz ... Ik ben zeker positief maar niet op deze manier hoor


Leentje


Spijtig dat er niemand echt dokters vernoemen waar ze goed bij geholpen zijn


Leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » za jul 02, 2016 12:27 pm

leentje schreef:Spijtig dat er niemand echt dokters vernoemen waar ze goed bij geholpen zijn

Misschien komt dat omdat er zo weinig dokters zijn die echt goed zijn en iemand zijn toestand heel goed kunnen inschatten, èn goed bekend zijn met het amalgaam-kwik-probleem. En dan ook nog met natuurlijke middelen de mens in z'n geheel trachten beter te maken en niet met giftige middelen enkel op de symptomen werken. Die namen zou ik ook graag horen.
Intussen kan het geen kwaad om alvast zoveel mogelijk informatie zelf uit te zoeken vind ik ...

Je hebt wel al een goede voorsprong door bio en vegetarisch te eten. :-)
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » zo jul 03, 2016 6:39 pm

wou nog even weten welke verdoving goed is en welke niet ?
ben dit even vergeten.

dank u
leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » ma jul 04, 2016 9:33 pm

leentje schreef:wou nog even weten welke verdoving goed is en welke niet ?
ben dit even vergeten.

Hier vind je de slechte en de goede:
viewtopic.php?f=6&t=245

PS: gevonden via de zoekfunctie bovenaan ons forum. :)
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » wo jul 06, 2016 9:17 am

Dank u Pieter


Maar een goede arts vind ik daar niet hoor

Heb iemand en kan daar pas in september terecht
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

VorigeVolgende


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron