Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Waar kopen ontgiftingsproducten

Amalgaam verwijderen is niet voldoende, want het kwik kan decennia in je lichaam blijven zitten als je niets doet.

Moderator: admin-amalgaam.be

Waar kopen ontgiftingsproducten

Berichtdoor Fien » do aug 03, 2006 4:50 pm

Waar kun je die ontgiftingsproducten eigenlijk kopen (bvb. Mercury Detox)? In de gewone natuurvoedingswinkel?
Fien
 
Berichten: 28
Geregistreerd: ma apr 03, 2006 3:02 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » vr aug 04, 2006 9:40 am

Fien,

Het veelgebruikte product Mercury Detox is van naam veranderd en heet nu MercuClean.

Dit is enkel in de apotheek te verkrijgen, maar heel wat andere supplementen vind je ook bij de natuurwinkel.

Informatie over MercuClean:
Biodynamics NV (FuncioMed)
Oostende
Tel: 059 55 09 47

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Fien » za aug 05, 2006 10:37 pm

Bedankt

Nog een vraagje: kan het kwaad als je pas met ontgiften begint 2 weken nadat je tand getrokken is? :?
Fien
 
Berichten: 28
Geregistreerd: ma apr 03, 2006 3:02 pm

Berichtdoor Fien » za aug 05, 2006 10:38 pm

Bedankt

Nog een vraagje: kan het kwaad als je pas met ontgiften begint 2 weken nadat de amalgaamvulling verwijderd is?

En wat zijn mogelijke 'vergiftigings'verschijnselen nadat een vulling verwijderd is?
Fien
 
Berichten: 28
Geregistreerd: ma apr 03, 2006 3:02 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo aug 06, 2006 11:41 am

Dag Fien,

Normaal is het best om enkele weken vòòr het verwijderen van amalgaamvullingen al te beginnen ontgiften. Toch opletten met sommige producten, zoals chlorella, koriander, tarwegras, ... dat door sommigen wordt aangeraden pas te gebruiken nà de verwijdering omdat die het kwik uit de vullingen kunnen trekken.

Zelfs bij de voorzichtigste bio-tandarts zul je nog wel wat kwikdamp binnenkrijgen tijdens de verwijdering.

Hier vind je nog informatie over hoe en wanneer te ontgiften:

http://www.amalgaam.be/pdf/VIOW2detoxFache.pdf
http://www.geocities.com/pet_peters/kwi ... otocol.htm

De mogelijke vergiftigingsverschijnselen kort na verwijdering zijn velerlei en zowat dezelfde als vòòr verwijdering. Zie http://www.amalgaam.be/symptomen.php
Maar vraag ook om geen urticaïne te gebruiken voor de verdoving, want in combinatie met amalgaam is dat zeer toxisch. :roll:

Groetjes,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Sandra » ma aug 07, 2006 11:12 pm

admin-amalgaam.be schreef:Fien,

Het veelgebruikte product Mercury Detox is van naam veranderd en heet nu MercuClean.

Dit is enkel in de apotheek te verkrijgen, maar heel wat andere supplementen vind je ook bij de natuurwinkel.

Informatie over MercuClean:
Biodynamics NV (FuncioMed)
Oostende
Tel: 059 55 09 47

Pieter


Dit produkt is ook te krijgen bij "de roode roos"
FuncioMed Mercuclean €23,96 voor 60 capsules

Groetjes Sandra 8)
Amalgaam maakt meer kapot dan je lief is !!!
Sandra
 
Berichten: 32
Geregistreerd: vr maart 10, 2006 7:17 pm
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel (NL)

Berichtdoor Fien » za aug 26, 2006 5:15 pm

Ik heb besloten om de kassen van de farmaceutische industrie die rijk wordt van de ellende en problemen van mensen niet te spekken en Mercuclean niet aan te schaffen. Zo typisch vandaag de dag: de ene industrie (in dit geval de amalgaam of kwikindustrie) helpt onze gezondheid om zeep, de andere (farmaceutische) beweert onze gezondheid weer te kunnen herstellen.

Ik doe niet mee aan dat spelletje. Ik hou het bij veel koriander en look door mijn eten draaien.
Fien
 
Berichten: 28
Geregistreerd: ma apr 03, 2006 3:02 pm

Berichtdoor Sandra » za aug 26, 2006 10:10 pm

Hoi Fien,

Misschien kan je ook tarwegras geen telen :lol:

http://users.pandora.be/multiple.sclero ... EGRAS.html

Groetjes Sandra 8)
Amalgaam maakt meer kapot dan je lief is !!!
Sandra
 
Berichten: 32
Geregistreerd: vr maart 10, 2006 7:17 pm
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel (NL)

natuurlijke manier van ontgiften

Berichtdoor berg444 » do okt 05, 2006 4:22 pm

http://www.brain-food.nl/index.html

Ben nooit erg opgeschoten met de lijst supplementen die goed zijn bij kwikvergiftiging.

Ga wel nog pro-biotica (goede bacteriën in darm aanvullen) starten omdat ik geen melkprodukten eet.
Ben begonnen met het eten van rauwe eieren ivm menstruatie en depressiviteit en ondergewicht en kan moeilijk vetten verteren.
Zit bijna alles is .
Veel supplementen zijn heel goed te vervangen door voedsel. Maar dan moet je wel weten welk voedsel.

Bovenstaande site is de moeite waard om te lezen!
of zoek in Google naar "levend voedsel"

Ik ging al langer op de gezonde toer met biologisch eten.
Maar dat leek alleen maar averrechts te werken.
Nu ik glutenvrij en geen zuivel meer eet lijkt ik met minder slaap toe te kunnen.
En dat terwijl een test (bij KEAC) uitwees dat ik niet reageerde op gluten.
Deze testen zijn bekend dat ze niet betrouwbaar zijn.
Vegetarisch voedsel bevat extra veel gluten! Pas op met seitan en vegetarische burgers en paté. Ook teveel rauw plantaardig voedsel kunnen juist veel belastte mensen niet verdragen. Ondanks dat zo aangeprezen wordt.

Vandaar dat ik nu overstap op de multi vitamine : rauw eigeel.
Ondanks dat ik bij voedseltest de waarschuwing krijg licht overgevoelig te zijn voor eieren. Maar eigeel helpt juist om eiwitten beter te verteren dus ik denk dat, dat juist een ei-allergie kan genezen.
Het feit dat ik het ook nog vreselijk lekker vind als saus over de groente is misschien wel een indicatie dat ik daar een groot tekort aan had.

Ben benieuwd of meer mensen daar ervaring mee heeft?

groeten
Avatar gebruiker
berg444
 
Berichten: 33
Geregistreerd: do maart 16, 2006 2:08 pm
Woonplaats: Nederland, bij Nijmegen

Berichtdoor arealrv » ma apr 16, 2007 10:18 pm

Fien schreef:Ik heb besloten om de kassen van de farmaceutische industrie die rijk wordt van de ellende en problemen van mensen niet te spekken en Mercuclean niet aan te schaffen. Zo typisch vandaag de dag: de ene industrie (in dit geval de amalgaam of kwikindustrie) helpt onze gezondheid om zeep, de andere (farmaceutische) beweert onze gezondheid weer te kunnen herstellen.

Ik doe niet mee aan dat spelletje. Ik hou het bij veel koriander en look door mijn eten draaien.



Proficiat Fien, ik denk er hetzelfde over, soms uit luiheid kom ik er niet toe, maar ik heb dan toch iets of wat een moraal. Wat ik de laatste jaren tegenkom, niet te geloven...alles draaid om geld, als mens word je "gekweekt" en uitgemolken. Waar jij het hier over hebt staat nu op http://fonteine.com op het voorblad, gewoon naar beneden scrollen, de video over 'codex alimentarius', de overkoepelende voedselorganisatie mondiaal, opgericht door een ex-gasproducent (denk aan gaskamp)uit hitlers tijd, en leverde ook de equipments om een gascamp te bouwen aan de nazi's. Nu, werken ze samen met alle grote farmaceutica.
--Over Aids idem "The other side of aids" documentaire uit 2004filmfestival Toronto, nu op google video, evenals "HIVAIDS Fact or fiction" op google video-- "The great global warming swindle" ook héél interessante controverse rondom CO2 uitstoot versus opwarming/politiek/media
arealrv
 
Berichten: 4
Geregistreerd: ma apr 16, 2007 9:35 pm
Woonplaats: Antwerpen



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Hoe ontgiften ? voeding, supplementen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron