Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Amalgaam en MMS druppels

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

Amalgaam en MMS druppels

Berichtdoor Simon » wo feb 18, 2009 12:17 pm

Per toeval ben ik op deze interessante website gekomen. Veel informatie die ik nog moet doorlezen. De reden om op dit forum mijn bericht achter te laten, en nog enkele andere vragen, is om na te gaan in hoeverre mensen ervaring hebben opgedaan met de MMS druppels van Jim Humble.
Deze druppels op basis van natriumchlorite zijn werken sterk ontgiftend (op zware metalen)en doden schimmels, parasieten enz. Een lang verhaal. Zie hiervoor ook de website : http://www.jimhumblemms.de/ of http://www.nulpuntenergie.net/ (zie ook het forum) of google met de woorden mms en Jim Humble. Helaas, is weinig bekend wat voor een effect deze druppels hebben op de amalgaamvullingen en/of de ontgifting van je lichaam. Heeft misschien iemand hiermee ervaringen opgedaan?

Lichamelijke klachten heb ik amper gehad wel vanaf mijn 15e tot 28e (zware) depressies. Kan dit samenhangen met de vullingen? Ik zal in het kort mijn verhaal samenvatten.
Tot mijn 15e jaar zijn regelmatig mijn tanden gevuld door mijn toenmalige tandarts. De daarop volgende jaren, tot mijn 28e levensjaar, ben ik regelmatig maandelijks geplaagd door (zware) depressies. De lijst met mogelijke syptomen veroorzaakt door de amalgaam is lang. Je zou bijna gaan zeggen dat alles hierop terug te voeren valt?! Rond mijn 18e is mijn oude tandarts met pensioen gegaan, zijn vervangster behandeld mij nu
al jaren. Het rare is, sinds ik bij haar ben ik geen gaatjes meer heb.... Bij navraag kreeg ik te horen dat dit te maken had met veranderde speekselsamenstelling en betere hygiene etc. Toen ik enkele jaren geleden vroeg, wat zij wist van amalgaamverwijdering kreeg ik een sceptisch antwoord terug c.q. kreeg ik te horen dat zij wel enkele klanten hiermee geholpen heeft.
Mijn vragen zijn :
- heeft iemand ook ervaringen met het plotseling geen gaatjes meer hebben.
- zijn de depressies terug te voeren op lekkende vullingen. Is het mogelijk dat de vullingen niet meer lekken, daar ik sinds de laatste 10 jaar nauwelijks depressies heb gehad.
- aangezien ik deze vullingen al lang heb, en aan vervanging toe zijn, wat is een goed alternatief en te volgen stappen? Elke alternatief heeft zijn voor en nadelen als ik dit zo lees.
Wat gebruikt men in Zweden, wanneer er bepaald is dat per 1-6-2009 geen amalgaam meer mag worden gebruikt. Toen ik gisterenavond mijn duitse vriendin vroeg wat zij vond van amalgaamvullingen vond, zei zij dat die bij haar allang zijn verwijderd omdat bekend is dat ze schadelijk zijn...?
-heeft iemand ervaring met de mms in combinatie met de amalgaam.
Het mms zou goed moeten helpen bij de ontgifting, echter zou ook de vullingen moeten (gaan) aantasten. Met dat ik dit schrijf kom ik op de website van nulpuntenergie mijn antwoorden tegen. Ik laat deze vraag toch maar staan.


Simon
Nederland
Simon
 
Berichten: 1
Geregistreerd: di feb 17, 2009 8:39 pm

Re: Amalgaam en MMS druppels

Berichtdoor admin-amalgaam.be » ma feb 23, 2009 9:43 pm

Welkom hier op het forum Simon.
Simon schreef:Per toeval ben ik op deze interessante website gekomen. Veel informatie die ik nog moet doorlezen. De reden om op dit forum mijn bericht achter te laten, en nog enkele andere vragen, is om na te gaan in hoeverre mensen ervaring hebben opgedaan met de MMS druppels van Jim Humble.
Deze druppels op basis van natriumchlorite zijn werken sterk ontgiftend (op zware metalen)en doden schimmels, parasieten enz. Een lang verhaal. Zie hiervoor ook de website : http://www.jimhumblemms.de/ of http://www.nulpuntenergie.net/ (zie ook het forum) of google met de woorden mms en Jim Humble. Helaas, is weinig bekend wat voor een effect deze druppels hebben op de amalgaamvullingen en/of de ontgifting van je lichaam. Heeft misschien iemand hiermee ervaringen opgedaan?

Ja, dat is een typisch probleem met producten die gebaseerd zijn op ingewikkelde theorieën, men moet aan de hand van ervaringen proberen in te schatten of het echt werkt. Met theorieën kan men veel bewijzen. De eerste site is enkel in het Duits en de tweede geeft niet echt bewijzen of aantoonbare ervaringen. Het forum is niet toegankelijk voor iedereen.
Ervaringen hier dus welkom.
Simon schreef:Lichamelijke klachten heb ik amper gehad wel vanaf mijn 15e tot 28e (zware) depressies. Kan dit samenhangen met de vullingen? Ik zal in het kort mijn verhaal samenvatten.
Tot mijn 15e jaar zijn regelmatig mijn tanden gevuld door mijn toenmalige tandarts. De daarop volgende jaren, tot mijn 28e levensjaar, ben ik regelmatig maandelijks geplaagd door (zware) depressies. De lijst met mogelijke syptomen veroorzaakt door de amalgaam is lang. Je zou bijna gaan zeggen dat alles hierop terug te voeren valt?! Rond mijn 18e is mijn oude tandarts met pensioen gegaan, zijn vervangster behandeld mij nu al jaren. Het rare is, sinds ik bij haar ben ik geen gaatjes meer heb.... Bij navraag kreeg ik te horen dat dit te maken had met veranderde speekselsamenstelling en betere hygiene etc. Toen ik enkele jaren geleden vroeg, wat zij wist van amalgaamverwijdering kreeg ik een sceptisch antwoord terug c.q. kreeg ik te horen dat zij wel enkele klanten hiermee geholpen heeft.
Mijn vragen zijn :
- heeft iemand ook ervaringen met het plotseling geen gaatjes meer hebben.

Het plots geen gaatjes meer krijgen komt wel meer voor, maar er zijn allicht diverse oorzaken voor te vinden en zal wel afhankelijk zijn van de individuele toestand.
Simon schreef:- zijn de depressies terug te voeren op lekkende vullingen. Is het mogelijk dat de vullingen niet meer lekken, daar ik sinds de laatste 10 jaar nauwelijks depressies heb gehad.

Amalgaamvullingen lekken altijd in meer of mindere mate. Hoewel kwikbelasting depressies kan veroorzaken, schijnt het bij jou niet het geval, vermits het ophield. De schade die het aanricht, wordt soms pas na vele jaren zichtbaar en voelbaar, als al veel kwaad is geschied.
Simon schreef:- aangezien ik deze vullingen al lang heb, en aan vervanging toe zijn, wat is een goed alternatief en te volgen stappen? Elke alternatief heeft zijn voor en nadelen als ik dit zo lees.

Ja, dat is individueel, en kan hier niet vastgesteld worden. Je kunt je op deze site wel algemeen informeren, maar het is heel belangrijk een goede bio-tandarts te vinden, waarmee je in overleg kunt bepalen wat voor jou de beste vullingen zijn. Electro-acupunctuur wordt hiervoor veel gebruikt. Belangrijk is te weten dat een "gewone" tandarts, die dus niet overtuigd is van het gevaar van amalgaam, niet zo's strenge maatregelen zal nemen om je te beschermen tegen de hypergiftige kwikdampen bij het uitboren. Trek zelf je conclusies hierin.
Simon schreef:Wat gebruikt men in Zweden, wanneer er bepaald is dat per 1-6-2009 geen amalgaam meer mag worden gebruikt.

Zoals overal worden de gangbare alternatieven gebruikt, veelal composieten. In de scandinavische landen is het gebruik van amalgaam al jaren afgebouwd tot bijna nul, door regeringsmaatregelen, zoals hogere terugbetalingen voor de alternatieven. Juist het tegenovergestelde van hier.
Simon schreef: Toen ik gisterenavond mijn duitse vriendin vroeg wat zij vond van amalgaamvullingen vond, zei zij dat die bij haar allang zijn verwijderd omdat bekend is dat ze schadelijk zijn...?
-heeft iemand ervaring met de mms in combinatie met de amalgaam.
Het mms zou goed moeten helpen bij de ontgifting, echter zou ook de vullingen moeten (gaan) aantasten. Met dat ik dit schrijf kom ik op de website van nulpuntenergie mijn antwoorden tegen. Ik laat deze vraag toch maar staan.
Simon
Nederland

Dat laatste klinkt eigenaardig ... ik onderzoek dit ook nog verder ...
Alle reacties welkom,

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Meer over Jim Humble en MMS

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di feb 24, 2009 10:43 pm

Wat deze Jim Humble claimt is nogal wat. Als het allemaal klopt is MMS een wondermiddel.
Een boeiende interview-video van 1h15' in de Engelse Project-Camelot-reeks vind je hier: http://video.google.com/videoplay?docid=948284113233997302

De belangrijkste werking van het product schijnt te liggen in het uitschakelen van virussen en bacteriën, malaria, kanker, ...
Toch beweert hij ook resultaten te bekomen op het vlak van ontgifting van zware metalen.
Diverse mogelijke ziekten waarvoor het gebruikt kan worden staan op zijn forum (Eng.): http://mmsadvisor.com/

In ieder geval is het gebruik delicaat, want een druppel meer of minder kan al problemen geven. Dus de gebruiksprotocollen zijn belangrijk.
Of het als natuurgeneeskunde kan geboekstaafd worden, laat ik in het midden.

We horen hier zeker graag welke resultaten het oplevert op gebied van kwikontgifting en ook bij andere kwalen.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: Amalgaam en MMS druppels

Berichtdoor Dolfijn » ma dec 13, 2010 3:04 pm

Simon schreef:
Tot mijn 15e jaar zijn regelmatig mijn tanden gevuld door mijn toenmalige tandarts. De daarop volgende jaren, tot mijn 28e levensjaar, ben ik regelmatig maandelijks geplaagd door (zware) depressies. De lijst met mogelijke syptomen veroorzaakt door de amalgaam is lang. Je zou bijna gaan zeggen dat alles hierop terug te voeren valt?! Rond mijn 18e is mijn oude tandarts met pensioen gegaan, zijn vervangster behandeld mij nu
al jaren. Het rare is, sinds ik bij haar ben ik geen gaatjes meer heb.... Bij navraag kreeg ik te horen dat dit te maken had met veranderde speekselsamenstelling en betere hygiene etc. Toen ik enkele jaren geleden vroeg, wat zij wist van amalgaamverwijdering kreeg ik een sceptisch antwoord terug c.q. kreeg ik te horen dat zij wel enkele klanten hiermee geholpen heeft.
Mijn vragen zijn :
- heeft iemand ook ervaringen met het plotseling geen gaatjes meer hebben.

Ja, toen ik van tandarts switchte had ik opeens geen gaatjes meer. Ik heb nooit last gehad nadat mijn tweede tandarts geen gaatjes meer diagnosticeerde. De eerste tandarts vond zogenaamd gaatje na gaatje.
Ziek dankzij de gezondheidszorg.
Waar rook is is vuur.
Wat patienten ervaren betekent zoveel meer dan wat artsen claimen.
Avatar gebruiker
Dolfijn
 
Berichten: 11
Geregistreerd: vr sep 03, 2010 8:08 pm
Woonplaats: De noordzee



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 36 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron