Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Heb jij nog een nuttig adres voor ontgiftings-begeleiding ?

Amalgaam verwijderen is niet voldoende, want het kwik kan decennia in je lichaam blijven zitten als je niets doet.

Moderator: admin-amalgaam.be

Heb jij nog een nuttig adres voor ontgiftings-begeleiding ?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo jun 05, 2005 12:37 am

We zoeken nog zoveel mogelijk adressen van begeleiders die goed thuis zijn in kwik-ontgifting: ortho-moleculaire artsen, homeopaten, centra, ...

Eventueel kunnen we hiervoor een aparte pagina maken.

Laat maar komen :-)

Pieter
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Gast » zo jun 05, 2005 9:48 am

Ik denk dat je o.a. bij de firma Funciomed (het vroegere Biodynamics) terecht kan voor een lijst van artsen die helpen bij een ontgiftigingskuur op zware metalen. Maar ik weet wel niet welke testen ze daarbij hanteren en of ze ook werkelijk deskundig zijn op dat vlak.
Laura
Gast
 

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo jun 05, 2005 10:06 am

Ok, bedankt Laura. Ik zal dat eens nagaan. En nu weet ik ook dat die firma van naam veranderd is.

Pieter
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo jun 05, 2005 3:06 pm

admin-amalgaam.be schreef:Ok, bedankt Laura. Ik zal dat eens nagaan. En nu weet ik ook dat die firma van naam veranderd is.

Pieter

Bij nader toezien lijkt het me dat de firma nog steeds Biodynamics heet, maar dat hun supplementen onder de productnaam Funciomed verkocht worden.

Pieter
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

begeleiding ontgifting

Berichtdoor groene tara » za maart 04, 2006 9:24 pm

Beste Pieter,

Ik wil even reageren op je vraag over begeleiding bij ontgifting. Zelf ben ik ook intensief bezig met dit onderwerp en ik ben vorige week bij Dr. van der Schaar geweest in Leende. Hij is arts en doet chelatie therapie. Heb je over hem gehoord Dat moet haast wel lijkt me, hij zit in het internationale bestuur van metal Toxicity (IBCMT) en heeft ook een standaard werk geschreven van 400 pag. over ontgifting met chelatie therapie.
Misschien heb jij wat referenties voor mij. Ik wil je nog attenderen op mijn website, die overigens nog lang niet klaar is.....www.msremedies.nl.

met vriendelijke groeten,

Groene Tara :lol:
groene tara
 

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo maart 05, 2006 1:21 pm

Welkom op ons forum.

Bedankt voor je informatie. Ik heb inderdaad al veel gehoord over Dr. van der Schaar, maar vermits er al een uitgebreide site bestaat met adressen in Nederland, proberen we ons voorlopig speciaal te richten op België. Door o.a. tijdgebrek geef ik liever beperkte maar gerichte informatie.

Proficiat met je website. Heel interessant en een belangrijke bijdrage aan de bewustwording van de natuurlijke methodes om al dit soort "welvaartskwalen" op te lossen. :idea: Ik heb een link op onze site geplaatst.

Veel succes verder.
Steeds welkom en vriendeljke groet,

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Hoe ontgiften ? voeding, supplementen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron