Spiritoo alternatief sociaal netwerk

even voorstellen

Best eerst even lezen: het wat en waarom, hoe het forum werkt. Probleempje met forum? hier (proberen te) posten. Alle suggesties ivm onze site en forum zijn hier welkom.

Moderator: admin-amalgaam.be

even voorstellen

Berichtdoor berg444 » do maart 16, 2006 2:24 pm

Mijn naam is Ellie,

Ik ben erg blij dat dit forum zo hard groeit.
Zoiets heeft natuurlijk tijd nodig om bekend te worden.
Je zult mij nog wel (on)regelmatig terugzien en van me horen.

Amalgaamvergiftigd sinds ongeveer mijn 14de jaar.

Ellie,
Avatar gebruiker
berg444
 
Berichten: 33
Geregistreerd: do maart 16, 2006 2:08 pm
Woonplaats: Nederland, bij Nijmegen

Welkom

Berichtdoor admin-amalgaam.be » do maart 16, 2006 6:39 pm

Meer dan welkom hier op het forum Ellie.

Dit forum en de site groeien inderdaad en dat kan enkel betekenen dat er nood aan is.
De dag dat het niet meer nodig is, dan is het feest, maar da's nog niet voor morgen vrees ik. Je kan er zelf blijkbaar van meespreken en ik zit in hetzelfde schuitje, sinds de prille jeugd dus (zie mijn amalgaamverhaal):
viewtopic.php?t=32

Samen sterk :D :!:

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Sandra » di maart 21, 2006 7:23 pm

Hoi Ellie,

Heb jij je amalgaaam nog niet verwijderd dan?

Groetjes Sandra 8)
Sandra
 
Berichten: 32
Geregistreerd: vr maart 10, 2006 7:17 pm
Woonplaats: Nieuwerkerk aan den IJssel (NL)

Re: even voorstellen

Berichtdoor Audrey » vr jul 24, 2015 8:16 pm


Hartelijk dank aan ieder die zijn kennis en ervaringen deelt.
Ben net aangemeld .
Mijn gebruikers naam is Audrey ,Over drie weken gaan al me almalgaan vullingen er uit
Op mijn elfde kreeg ik twaalf vullingen nu ben ik bijna vijftig jaar en me gebit zit nog vol met grote almalgaan vullingen.
Sinds kort ben ik er achter gekomen wat de impact is van deze vullingen maar ik zeg je ben ooit te oud om te leren .
Daarom heb ik besloten om alles te laten verwijderen en krijg drie behandelingen .
Krijg 28 porselein kronen geheel metaal vrij ook worden me wortelkanaalbehandelingen verschoont.
Hou jullie graag op de hoogte van mijn ervaringen en wat de impact is op me gezondheid .
Ben van af me jeugd al heel erg moe ....en wie weet krijg ik energie .
Door dit forum ben ik nu gestart met ontgiften...Dank hier voor
Tot de volgende keer !
Avatar gebruiker
Audrey
 
Berichten: 6
Geregistreerd: vr jul 24, 2015 3:45 pm



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Werking van het forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron