Spiritoo alternatief sociaal netwerk

7 jaar amalgaamforum: what's next?

Best eerst even lezen: het wat en waarom, hoe het forum werkt. Probleempje met forum? hier (proberen te) posten. Alle suggesties ivm onze site en forum zijn hier welkom.

Moderator: admin-amalgaam.be

7 jaar amalgaamforum: what's next?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » vr sep 07, 2012 11:09 pm

Na meer dan 7 jaar Amalgaam.be wil ik even kort evalueren hoe ver we staan en wat de toekomstplannen zijn.

Momenteel:
• Meer dan 1000 berichten op het forum
• Veel dankbare bezoekers die hun voordeel deden met de site & forum
• Tot meer dan 15.000 views per bericht
• Uitstekende score in de zoekregisters

Toekomstverwachtingen:
• Betere software, waardoor terug gemakkelijk zelf registreren, onderlinge communicatie tussen forumleden
• Nieuwsbrief
• Een zustersite waar de biotandartsen met veel meer informatie en reacties van patiënten op komen

Door o.a. mijn eigen gezondheid en beroepssituatie vraagt dit heel wat tijd ...
We zoeken nog steeds medewerkers.

Mijn dank aan iedereen die op één of andere manier bijdraagt tot dit forum.

:idea: Alternatieve hulp: koop eens een paar boeken via onze site of bezoek onze sponsor. Danku.

Wij zullen doorgaan.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Nieuwe site

Berichtdoor admin-amalgaam.be » do aug 22, 2013 10:08 pm

• Een zustersite waar de biotandartsen met veel meer informatie en reacties van patiënten op komen


√ Dit punt is intussen gerealiseerd: www.biotandarts.be
Maar we zoeken dringend reacties daarop van jou, over je ervaringen met je eigen bio-tandarts.
Moest er iets zijn dat je hiervan weerhoudt, laat het aub weten, dan kan ik zien wat er verbeterd kan worden. Suggesties welkom hier, of daar. Of per mail: pieter@...
Bedankt!

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: 7 jaar amalgaamforum: what's next?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » ma jun 09, 2014 12:45 am

admin-amalgaam.be schreef:Toekomstverwachtingen:
• Betere software, waardoor terug gemakkelijk zelf registreren, onderlinge communicatie tussen forumleden

√ Na extreme problemen met de software upgrading, zijn we hier uiteindelijk doorgekomen doordat de nieuwste versie van de software veel verbeterd is en zodoende kan men nu terug zelf registreren alsook PM gebruiken om persoonlijke berichten naar elkaar te sturen.
Succes en laat maar weten hoe het gaat ...

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Werking van het forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron