Spiritoo alternatief sociaal netwerk

hoe krijg ik dit gif zo vlug mogelijk uit mijn lijf ??

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

hoe krijg ik dit gif zo vlug mogelijk uit mijn lijf ??

Berichtdoor luce » ma jan 14, 2008 10:47 pm

Hallo,
Ik wend me tot jullie in de hoop en in afwachting van consultaties, testen etc etc wat meer duidelijkheid te krijgen ivm de amalgaanproblemen die ik heb; en ook om mijn angst enigszins te verminderen sinds ik afweet wat mij te wachten staat.
Ben 61 en sinds mijn l7e zit ik met amalgaanvullingen. Nu momenteel nog 5 ! Nooit heb ik problemen gehad van ziektes of ongemakken. Amalgaan was voor mij een onbekend begrip !Nu kreeg ik de laatste maanden enorm veel last van allerlei kwaaltjes; die evolueerden van koud naar pijn in mijn heup,benen en voeten. Onderzoeken en scantesten bleken niks abnorpmaals te vinden. Alles werd onderzocht . Alles was volgens de artsen normaal. Tot ik in het buitenland geconfronteerd werd met een heilpraktor die mij (zonder dat ik enigszins enige uitleg gaf ) vertelde dat ik dringend de amalgaan moest laten verwijderen. Dat alle klachten (die hij zomaar opsomde voortkwamen van mijn tanden.
Na nu op internet zoveel gelezen te hebben ivm uitboren, ontgiften enzomeer ben ik echt ongerust geworden.
Ik wil dus dringend weten, hoeveel kwik? hoe en waar kan ik dit laten meten en waar kan ik terecht; en wat ik moet doen om zo vlug mogelijk resultaat te hebben ter verwijdering van dit gif! Welke is de beste methode en de efficienste? Mijn persoonlijke tandarts kan mij niet helpen!!! Kan iemand mij goeie aanbevelingen geven!
Waar kan ik in vertrouwen terecht? Hartelijk dank bij voorbaat voor de info.
Ben alleenstaand en woonachtig aan de kust, regio 050.
Met vriendelijke groeten,
Luce
luce
 
Berichten: 3
Geregistreerd: zo jan 13, 2008 11:05 pm
Woonplaats: Knokke-Heist

Re: hoe krijg ik dit gif zo vlug mogelijk uit mijn lijf ??

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di jan 15, 2008 12:10 pm

Welkom hier Luce,

Goed dat je de weg naar hier gevonden hebt. :-)
Nu is de kunst om niet te impulsief te reageren, want je zou niet de eerste zijn die tè snel alles laat verwijderen en daardoor nog meer problemen op de hals haalt. Spijtig genoeg is er geen kant en klare oplossing voor iedereen. Elke gezondheidssituatie is persoonlijk en moet individueel bekeken worden. Veel geduld zal je nodig hebben.
Meten van kwik in het lichaam is zeer omstreden en moeilijk. Je kan namelijk enkel de kwik meten die vrijkomt in het bloed, de urine of de haren ... Niet de kwik die blijft zitten in de beenderen, de hersenen, de weefsels en organen. Het is bewezen dat amalgaamvullingen steeds kwik lekken, waardoor je dus hoogstwaarschijnlijk sowieso kwikbelast bent. Als je toch wil testen, zie http://www.amalgaam.be/kwiktesten.php
Als je de vullingen laat vervangen (weloverwogen!) draai je dus alvast de gifkranen dicht.

Wat volgens ons een goed parcours is:

• Jezelf zo goed mogelijk blijven informeren, zonder te rekenen op de onfeilbare kennis van de medici - die het met elkaar dikwijls oneens zijn.
• Zoek een geschikte begeleider ivm ontgifting voor, tijdens en na de verwijdering (hoe natuurlijker hoe beter, zodat je geen nieuwe problemen veroorzaakt). http://www.amalgaam.be/begeleiders.php
• Zoek een geschikte bio-tandarts met een natuurlijke totaalvisie. http://www.amalgaam.be/biotandartsen.php
• Haal deze niet zomaar van onze lijsten maar probeer op dit forum reacties van patiënten teweten te komen over deze hulpverleners en stel kritische vragen over hun aanpak, vooraleer met vertrouwen samen in zee te gaan.
• Reken erop dat het een lange zoektocht is met soms tijdelijke verergering van de symptomen.
• Vergeet niet om ondanks de mogelijke euforie van genezing, hier terug te komen om je relaas te doen, want velen laten dit na. Begrijpelijk, maar je kan er anderen een grote dienst mee bewijzen, want ervaringen zijn in deze problematiek sterker dan wetenschappelijke bewijzen gebleken, om twijfelaars te overtuigen. Alvast dank.

De oude mentaliteit van blind vertrouwen in de geneeskunde heeft ons in deze toestand gebracht. Als we inzien dat we zelf de managers kunnen zijn van onze gezondheid, in kritische communicatie en met de hulp van vakmensen, die respect hebben voor natuur en mens in z'n geheel, zijn we bewust op weg naar echte gezondheid.

Als je bepaalde antwoorden niet vindt op onze site of op het forum, laat maar horen.
Veel succes en hou ons op de hoogte,

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 45 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron