Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Help, ik ben ook slachtoffer van een amalgaamvergiftiging

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

Help, ik ben ook slachtoffer van een amalgaamvergiftiging

Berichtdoor voetje » do maart 06, 2008 3:08 pm

Hallo lotgenoten,

Sinds een week of 3 ben ik ook slachtoffer geworden van een amalgaamvergiftiging. Ben na de tandarts gegaan op aanraden van de dokter om 2 tanden met amalgaamvulling te laten verwijderen vermits ik zware metalen in mijn bloed had. De dag na het tandartsbezoek ben ik met zeer zware vermoeidheid opgestaan en mijn tong voelde verbrand aan. Later op de dag was met rechterkant van het aangezicht volledig gevoelloos. De volgende dagen werd het steeds erger, zware vermoeidheid, evenwichtstoornissen en mijn smaak was volledig weg. Op 14 dagen tijd ben ik 5 kilo afgevallen (Super dieet, maar niet voor mij van toepassing) Heb toen mijn arts geraadpleegd en die stelde vast dat ik een amalgaamvergiftiging heb opgelopen. Vermits mijn tandarts zonder bescherming mijn amalgaamvulling verwijderd heeft. Nu neem ik Metham Magnet een detox behandeling + Cerebrum Comp. vr. de hersencellen. Kent iemand deze behandelingen + resultaat.
Ik ben zelfstandige en ben nu reeds 3 weken werkonbekwaam, gezien de zware vermoeidheid ... Kan ik juridische stappen ondernemen ??????
Mijn tandarts zegt dat zijn verzekering dit niet vergoed. Kan iemand mij hier raad in geven, tenslotte gaat het hier toch om een medische fout.
En mijn tweede vraag, hoelang duurt het eer je volledig kwikvrij bent ?????
Patsy
Ben aangetast na tandartsbezoek met amalgaam. Zijn er juridische mogelijkheden ????
en hoe snel ontgiften ?????
Geraak ik hier nog van af ?????
Patricia
voetje
 
Berichten: 2
Geregistreerd: wo maart 05, 2008 4:04 pm

Berichtdoor Annelies » vr maart 07, 2008 2:52 am

Patsy,

Wat afschuwelijk te horen.
Ik begrijp, dat nu jouw amalgaam verwijderd is? Zo niet, direct laten doen.
Na verwijdering neem je veel Norit, dat bindt de zware metalen in jouw darmen, waardoor die op natuurlijke manier uitgescheiden worden.
Dan is het heel belangrijk, dat je chlorofyl neemt, selenium en een pakket aan vitamine-preparaten.
Pieter is daar beter in. Hij zal mij corrigeren als ik het niet goed vertel.
Iemand aansprakelijk stellen, is heel moeilijk, maar niet onmogelijk.
Ik heb zelf die behoefte ook, na jarenlang heel ziek te zijn geweest door amalgaam.
Chlorofyl en Selenium is nu heel belangrijk.

Als je iemand aansprakelijk wilt stellen, zul je heel sterk in je schoenen moeten staan.
Je zult een advocaat moeten vinden, die jou wil verdedigen.

Maar ik wil je laten weten, dat je een gevecht aangaat, tegen een gevestigde orde. De Tandheelkunde en de politiek.
Maar als jij kunt aantonen, dat het een medische fout is, dat vooraf bekend was, dat jij niet goed zou reageren op amalgaam, dan heb je wellicht een kans.
Bedenk, dat ze elkaar het hand boven elkaars hoofden zullen houden.

Ik heb daarover geschreven op de home-page, Patsy. Onze regeringen zijn bang voor een mega-claim, als erkend wordt dat er mensen daadwerkelijk ziek zijn door amalgaam. Ze wachten liever een verbod vanuit de EU aan. Dan kunnen er geen claimes meer komen.
Dat verbod op amalgaam is te verwachten in 2010.
Tot die tijd wordt het nog in heel veel mensen gestopt.

Ik begrijp jouw boosheid zo goed, Patsy. Ik ben ook nog zo boos. Vanaf mijn 14e jaar ben ik ziek geweest, ik ben nu 54 jaar.

Zorg nu eerst even voor jezelf, jouw gezondheid is alles waard, Patsy.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

Berichtdoor voetje » vr maart 07, 2008 5:43 pm

Beste Annelies,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik ben me er van bewust dat het een gevecht zal worden tegen die gevestigde orde en de politiek. Mijn arts heeft het me gisteren ook toegegeven, vermits hij zelf tegenwerkingen krijgt vanuit de reguliere geneeskunde e.a. Maar toch geef ik het niet op...
Annelies heb jij enige ervaring met SPIRULINA. Blijkt dat dit middel ook kan gebruikt worden bij ontgifting van zware metalen.
Tot op heden neem ik nog steeds METAL MAGNET en drink veel water en groene thee.
Ik hoop dat idit geen weken meer aansleept, want einde mei huuwt mijn dochter ...

groetjes en tot hoor,
Ben aangetast na tandartsbezoek met amalgaam. Zijn er juridische mogelijkheden ????
en hoe snel ontgiften ?????
Geraak ik hier nog van af ?????
Patricia
voetje
 
Berichten: 2
Geregistreerd: wo maart 05, 2008 4:04 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » vr maart 07, 2008 7:01 pm

Dag Voetje,

Welkom hier op het forum.

Ik moet zeggen dat ik nog nooit over een dergelijke snelle reactie heb gehoord, zo extreem als jij het beschrijft.
Deze handelwijze gebeurt dagelijks door duizenden tandartsen.
Men is nog volop bezig de gevolgen van kwikvergiftiging op het menselijk lichaam te bestuderen en daarom proberen we regelmatig congressen bij te wonen.

Vermits je vermeldde dat je een dokter hebt om je individueel te begeleiden, kun je daar ook best terecht met deze vragen.
Ik wil even benadrukken dat ik onmogelijk medisch advies kan of wil geven.

Ik zou je aanraden om je verder te informeren over de gevolgen van kwikvergiftiging en de mogelijke protocollen om te ontgiften onder persoonlijke begeleiding van een arts. De individuele begeleiding is belangrijk, omdat iedereen verschillend is en ook supplementen niet onschuldig zijn.

Ontgiften kan jaren in beslag nemen.

Ik wens je een spoedig herstel toe en succes met je zoektocht.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Annelies » za maart 08, 2008 1:52 am

Hallo Voetje,

Sinds een week nu, gebruik ik Spirulina. Een week nadat mijn laatste vullingen verwijderd zijn.
Ik kan alleen maar zeggen, dat ik me uitstekend voel en nagenoeg geen klachten meer heb gehad afgelopen week.
Het is nog tekort dag om te kunnen stellen dat dat door de Spirulina komt, denk ik.
Maar ik ben het ook gaan nemen, nadat ik goede ervaringen van mede kwikbelaste mensen hoorde.

Ik wens je veel sucses.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron