Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Waar is die ideale bio tandarts te vinden ?

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

Waar is die ideale bio tandarts te vinden ?

Berichtdoor caplight » wo maart 14, 2012 7:27 pm

Hallo Pascal,

Ik heb met interesse je verhaal gelezen. Zelf ben ik ook op zoek naar een bewuste tandarts en die een goeie kennis heeft van wat er kan en wat niet.


Zou je zo vriendelijk willen zijn om je contact door te geven aub ?

Als het een probleem vormt om het langs het forum te doen, wil ik je gerust m'n email doorgeven zodat er geen problemen onstaan...

Ook wordt er vaak gesproken over "het protcol". Waar kan ik dat vinden op deze website.?

Alvast bedankt

vriendelijke groet,
Luc.
caplight
 
Berichten: 3
Geregistreerd: zo jun 22, 2008 1:18 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » do maart 15, 2012 12:06 pm

Dag Luc,

Om je vraag te richten aan Pascal kun je best rechtstreeks reageren op dat bericht van hem ("post reply" onderaan het desbetreffend bericht). Zo krijgt hij automatisch een mail met je reactie en nu niet.
Vroeger konden onze leden ook rechtstreeks met elkaar mailen via dit systeem, maar dat is voorlopig inactief gezet, omwille van spam. We plannen een betere software hiervoor in de toekomst.

Ontgiftingsprotocol vind je hier: http://www.amalgaam.be/ontgifting.php

Het amalgaam-verwijderingsprotocol wordt hier enigszins omschreven: http://www.amalgaam.be/biotandartsen.php maar elke biotandarts doet het op zijn/haar manier om zo weinig mogelijk gevaar voor kwikintoxicatie te veroorzaken bij het verwijderen. Hier gaat het in de eerste plaats om de kwikdampen, want mogelijke kleine stukjes amalgaam worden in principe met de stoelgang afgevoerd. Maar ook verdovingsproducten o.a. maken groot verschil.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt.
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron