Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Levenslang milde depressie en vage angstklachten

Hier kan je je ziekte- en/of genezingsproces vertellen, of gelijk welke ervaring met amalgaam.

Moderator: admin-amalgaam.be

Levenslang milde depressie en vage angstklachten

Berichtdoor Jack » za sep 05, 2020 7:20 pm

Eerder dit jaar incidenteel wat gezocht op internet over amalgaam. Maar de doorslag kwam afgelopen maand toen ik zeer gericht ging zoeken en ook een geneesmiddel probeerde.

Ik ben veertiger en kreeg mijn eerste vullingen in de lagere school (leeftijd rond 9 jaar schat ik). Ik heb altijd gekampt met vage angstgevoelens en een "onwerkelijk" gevoel (soms echt slopend). Zo rond mijn 18e heb ik hulp gezocht vanwege depressie, en rond 35 ging het slecht en constateerde het riagg (ggz) een gegeneraliseerde angststoornis (GAS) (Engels GAD = generalized anxiety disorder). Daar kamp ik nog steeds mee en heeft nu echt teveel invloed op mijn werk en priveleven.

Ik heb best wat amalgaamvullingen die bovendien ook nog groot in oppervlak zijn. Dat maakt volgens mij ook veel uit. Mijn vrouw heeft ook amalgaam ("waarom heb ik dan geen problemen?"), maar ze zijn echt zoveel kleiner.

Ik houd het even kort maar ik kan op dit forum veel bijdragen maar heb hier ook nog veel te lezen.

- Waarom worden mensen vergiftigd? (Ga mij niet vertellen dat men dacht dat kwik in de mond wel ok was....)
- Denk ook aan fluoride etc.
- En ook de onderdrukking van alternatieve geneeswijzen
Jack
 
Berichten: 1
Geregistreerd: ma aug 24, 2020 12:08 pm

Re: Levenslang milde depressie en vage angstklachten

Berichtdoor admin-amalgaam.be » ma sep 07, 2020 10:08 am

Dag Jack,

Welkom hier op het forum.
De mogelijke redenen dat sommige mensen last hebben van kwik en anderen zogezegd niet, zijn volgens mij de volgende.
  • sommigen zijn gevoeliger voor kwik
  • sommigen hebben extra belastende factoren, zoals stress, een slechte combinatie
  • het kan best jaren ongemerkt inwerken om later op te duiken als ziekte - amalgaamvullingen lozen altijd kwik en dat is erg giftig
  • de symptomen van kwikvergiftiging zijn velerlei en worden soms niet toegeschreven aan kwik
Toch is het ook mogelijk dat angst en depressie tegelijk nog andere oorzaken hebben. Met gezonde voeding, supplementen, kruiden, homeopathie, Bachbloesems, is daar dikwijls ook veel aan te verbeteren.

De redenen dan we op allerlei manieren vergiftigd worden en dat de alternatieve geneeswijzen onderdrukt worden, zijn volgens mij:
  • de langzame inwerking van veel gifstoffen maakt de oorzaak niet altijd duidelijk en dus discutabel
  • geld - de farmaceutische industrie is niet bezig met onze gezondheid maar wel met veel geld verdienen en ze ontkennen dat zelfs niet - levensgevaarlijk!
  • voor tandartsen is een kwikvulling gemakkelijk en lucratiever dan andere vullingen, vergetend dat ze zelf ook vergiftigd worden door de kwikdampen
  • de mainstream-media zijn hier mee schuldig aan, met rampzalige gevolgen. Zie ook de gevaren van 5G, van vaccinaties bvb en het enorm opgeklopte corona-angst-pandemie-verhaal
  • de sociale media en Google censureren onder het mom van bestrijding van fake-news (onze eigen bijdrage aan Wikipedia over amalgaam, werd jaren geleden al compleet verwijderd)
In ieder geval veel succes in je zoektocht gewenst.
Hou ons hier gerust op de hoogte.

Groetjes,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Ervaringen met amalgaam

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron