Na de allergietest (allergisch voor een aantal edele metalen waaronder palladium en goud) ook al heb ik nooit eerder last gehad van contactallergie met bvb juwelen.
De boosdoener, mijn vaste tandprothese met 4 degudorkronen (zilvergrijze kleur en volgende bestanddelen bevattende: goud Au 55.1%- palladium Pd 34.5%- Indium In 9%- Iridium Ir 0.2%- Gallium Ga 1.2%), is nu sinds midden juli verwijderd.
Een aantal klachten waren de dag na de verwijdering van de tandprothese gewoon verdwenen. Weg nekpijn, weg nachtelijk oorsuizen, weg nachtelijke angstaanvallen (hoera ik slaap weer door), weg druk boven de oren en minder haaruitval, en last but not least ik heb véél minder spier- en gewrichtspijn. Na bijna 3 jaar heb ik opnieuw gefietst (was niet meer mogelijk door pijnlijke spieren en opgezette knie- en polsgewrichten). Ongeloofelijk, er valt niet 10kg last van mij af maar 1000!
Volgende etappe is het stap voor stap verwijderen van al mijn amalgaanvullingen, wegens te belastend na het uitmeten van de galvanische stroom bij de bio-tandarts. Alle lof voor die man want hij geeft héél wat informatie mee tijdens de verkennende raadpleging. De 3 tandartsen die ik de afgelopen tijd hierover raadpleegde, waaronder mijn eigen tandarts, alle drie zeiden ze dat daar allemaal véél te veel heisa over gemaakt wordt.
Ennn tochhh het bewijs is er dat het palladium+goud, in mijn tandkronen jarenlang en sluimerend kwaad heeft aangericht aan mijn lichaam.
Ondertussen, als ik mijn verhaal vertel, blijf ik bij instanties en de reguliere geneeskunde tegen een muur van onbegrip stoten. Maar bon...hoe klinkt dat liedje ook alweer 'we zullen doorgaannn...'
wordt vervolgd...