Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Verschillende testen om een kwikbelasting na te gaan

Goed om te weten waar je staat ...

Moderator: admin-amalgaam.be

Verschillende testen om een kwikbelasting na te gaan

Berichtdoor Patrik Peters » wo jun 16, 2010 8:18 am

Nogal wat mensen met chronische gezondheidsklachten krijgen in het alternatief medisch circuit te horen dat dit waarschijnlijk het gevolg is van een kwikvergiftiging. Deze zou veroorzaakt worden door de “verwering” van amalgaamtandvullingen. Aangezien hun symptomen doorgaans weinig specifiek zijn, wensen velen deze diagnose bevestigd te zien door een medische test. Er zijn echter veel verschillende testen beschikbaar (DMPS-test, MELISA-test, kwikbepaling in urine of bloed, haaranalyse….). Iedere test heeft zo zijn eigen mogelijkheden en beperkingen en lang niet alle testen zijn even betrouwbaar.

Zelf heb ik jaren gezocht naar een geschikte test. Ik heb mijn ervaringen en inzichten opgeschreven op een webpagina “Diagnose van een kwikvergiftiging”. De meest gebruikte testen worden er besproken. Van elke test wordt er uitgelegd wat de test precies inhoud, in welke situatie de test nuttig kan zijn en wat je precies mag van verwachten van het resultaat.

Deze webpagina kan je vinden op:
http://www.patrikpeters.amalgaam.be/dia ... tiging.htm

Patrik Peters
Patrik Peters
 
Berichten: 7
Geregistreerd: di jan 24, 2006 10:30 am


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Kwiktesten en andere testen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron