Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Nieuwe verpletterende video's

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di sep 06, 2005 9:38 am

Dag Andreas,

De link naar Boyd Haley staat er wel degelijk op. Je vind het op de videopagina onder de titel: "Oorzaak autisme en Alzheimer gevonden !"

Aan de VPRO-documentaire-link wordt gewerkt en dat zou binnenkort terug moeten functioneren (server-probleem). :)

Pieter
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor andreas » di sep 06, 2005 11:26 am

Ik zie dat hij er toch bijstaat, helemaal onderaan bij oorzaak autisme en alzheimer, sorry daarvoor.

Het filmpje van de 'rokende tand' dat Boyd gebruikt in zijn presentatie is ook rechtstreeks te bekijken op http://www.universityofhealth.net/pics/HgVapor56k.rm

Ik vind dit iets duidelijker dan het filmpje van de IAOMT (als je klikt op kwik in beeld of de foto) omdat dit laatste eerder een opeenvolging van foto's van de tand laat zien.
Wat de overige informatie betreft en referenties is dit dan weer beter, dus ik zou aanraden om ze er allebei op te zetten.
andreas
 

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di sep 06, 2005 12:06 pm

Ok, bedankt voor de tip.
Ze staan er nu allebei op.
Wel is het allemaal in 't Engels, wat voor sommige mensen toch een nadeel is.

:idea: Wie maakt er een actuele (objectieve!) Vlaamse documentaire over amalgaam en kwikvergiftiging?

VRT? VTM? VITAYA? VIJFTV?

Niet allemaal tegelijk aub.

Pieter
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor admin-amalgaam.be » za jan 10, 2009 8:51 pm

Het mag ook vanuit Nederland komen hoor.

Zembla? VPRO? LLiNK? ...

Aan objectieve documentaires of redactionele artikelen werken we met plezier mee.

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Vorige


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron