Spiritoo alternatief sociaal netwerk

REMINERALISATIE tandbederf.

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

REMINERALISATIE tandbederf.

Berichtdoor Info » wo aug 09, 2017 1:09 pm

Op Facebook is er een zeer interessante groep in verband met remineralisatie van tandbederf.
Velen slagen erin om gaatjes natuurlijk te genezen.
Ik zou zeggen - lezen en toepassen :D en je ervaring delen.
Hier is de link als je een FB account hebt : https://www.facebook.com/groups/curetoothdecay/
Ook interessant :
https://www.devoedzamekeuken.nl/tandart ... raliseren/
En natuurlijk google > nog veel meer info onder "Remineralisation teeth"
Veel succes !
Avatar gebruiker
Info
 
Berichten: 13
Geregistreerd: wo jun 08, 2016 11:22 am
Woonplaats: Limburg (België)

Re: REMINERALISATIE tandbederf.

Berichtdoor admin-amalgaam.be » do aug 10, 2017 6:48 pm

Inderdaad, dat is een interessante piste, al is het geen evident dieet.

Moest je geïnteresseerd zijn in het boek van Ramiel Nagel (NL-versie) hierover, dan kun je dit forum steunen door hem via deze link te bekijken of aan te schaffen: http://www.succesboeken.nl/?ISBN=978907 ... C=3553E7FE We hebben deze steun hard nodig om dit forum draaiende te houden. Dit en andere boeken komen geregeld onderaan in dit forum in beeld trouwens.
Bedankt in naam van onze forumbezoekers. :)
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: REMINERALISATIE tandbederf.

Berichtdoor Info » za aug 12, 2017 7:15 pm

Een kleine tip van de FB groep :
Poets het gaatje goed uit en spoel je mond met collodiaal zilver.
Doe dan elke avond voor het slapen gaan Propolis in het gaatje en laat het erop.
Zelf zou ik het collodiaal zilver niet gebruiken, misschien oil pulling met cocosnootolie of zonnebloemolie. De propolis zal zijn werk misschien zo ook wel doen.
Het zou zeer goed werken. Wel even volhouden denk ik. :lol:
Avatar gebruiker
Info
 
Berichten: 13
Geregistreerd: wo jun 08, 2016 11:22 am
Woonplaats: Limburg (België)



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron