Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Kombucha starten

Amalgaam verwijderen is niet voldoende, want het kwik kan decennia in je lichaam blijven zitten als je niets doet.

Moderator: admin-amalgaam.be

Kombucha starten

Berichtdoor admin-amalgaam.be » za mei 21, 2005 12:00 pm

Deze oosterse fermentatie-drank zou een goed effect hebben op de verwijdering van kwik.
Weet er iemand waar je een start-pakket kan verkrijgen (±zone03)?

Pieter
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: Kombucha starten

Berichtdoor Roland » za mei 21, 2005 8:52 pm

[quote="admin-amalgaam.be"]Deze oosterse fermentatie-drank zou een goed effect hebben op de verwijdering van kwik.
Weet er iemand waar je een start-pakket kan verkrijgen (±zone03)?

Pieter[/quote]

Hallo Pieter,

Informatie over kombucha kan je vinden op:

http://www.kombucha.tk/

Informatie over hoe je aan kombucha zwammen kan komen is te vinden op onderstaande pagina van http://www.kombucha.tk/

http://www.candida-fibromyalgie-hypogly ... php?t=1481

Iemand in de buurt van Gent en Aalst post daar dat hij/zij regelmatig zwammen over heeft.

Groetjes,

Roland.
Roland
 
Berichten: 10
Geregistreerd: za mei 21, 2005 8:48 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo mei 22, 2005 5:12 pm

Bedankt Roland.
Ik heb hiermee ook de site kunnen aanvullen.

:D
Pieter
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor RubenRaoul » ma mei 07, 2007 12:21 pm

Sinds enkele weken geschrokken van de effecten van kwik op mijn lichaam en geest. Ik heb meteen een afspraak gemaakt bij een nieuwe tandarts, de oude nam mij helaas niet serieus. Mijn bovenkaak is nu schoon, 2 2vlaks inlays(cerec3) en een 1vlaks inlay (cerec3) en een witte vulling laten plaatsen. Mijn onderkaak laat ik binnenkort doen, eerst 2 rechts en een maand later 2 links.

Kombucha heeft me van veel problemen afgeholpen met name op mentaal vlak heeft deze drank die ik trouwens zelf bereid me weer op een normaal spoor gezet. Nu achteraf begin ik door te krijgen dat mijn problemen zijn veroorzaakt door kwik, maar ja dat is achteraf!!. Vorige week donderdag heb ik een zeer grote vulling laten vervangen en ik heb eindelijk weer gevoel bij mijn rechteroog en mijn rechterneusgat is weer vrij sinds jaren.

Zodra mijn laatste kwik vullingen weg zijn hoop ik binnen enkele jaren kwik vrij te zijn, dit doe ik door dagelijks 250 cc Kombucha te drinken en 50mg selenium in te nemen.
RubenRaoul
 
Berichten: 1
Geregistreerd: do maart 22, 2007 6:46 pm
Woonplaats: Leeuwarden

Berichtdoor Annelies » vr feb 29, 2008 2:43 am

Pieter,

Ik heb contact gehad met de importeur van Kambucha.
Hij kon mij beslist niet garanderen, of Kambucha ook een ontgifting van kwik door amalgaam zou bewerkstelliggen.
Hij had daar ook nooit iets over gehoord en kon mij daar niets concreets over vertellen.
Het is geen goedkoop produkt, dus ik hou een slag om de arm.
Wel is bekend van Kambucha, dat het een flinke aanslag op de , ons overbelaste, lever is.

Annelies
Sinds een jaar, weet ik, dat ik kwikvergiftigd ben door de amalgaam-vullingen in mijn gebit. Heb een jaarlang, dagelijks onderzoek te hebben gedaan, politiek maatschappelijk en de ziekte zelf (ook de psychologische gevolgen) en het ontgiften.
Annelies
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 26, 2008 7:03 pm
Woonplaats: Heemskerk

kombucha

Berichtdoor freddy » wo maart 11, 2009 9:27 pm

hallo pieter ( en iedereen die dit leest )
ik lees net dat je kamboucha zoekt : jammer ik heb net een boek verkocht hierover! ikzelf drink al enkele jaren kefir ( waterkefir ) en zoals kamboecha versterkt deze gefermenteerde drank de immuniteit - je kan van mij altijd gratis natuurlijk korrels verkrijgen ! ik zou eergisteren dus teruggaan naar de tandarts om het kauwvlak in mijn mond te laten effenen maar ik ben niet geweest - de ergste hoofdpijn en misselijkheid zijn voorbij ( is het de homeopathie die werkt ? ) en kauwen gaat al beter, maar 't is nog niet 100 % zoals voreger - ik haat het gewoon om weer die verdoving in mijn lichaam te hebben, ik haat gewoon alles wat met geneesmiddelen te maken heeft dus als ik het kan vermijden vermijd ik het !
en zonder gaat het zeker niet dan hang ik aan het plafond!
als ik zo eens alles lees wat iedereen hier schrijft dan vind ik dat het bij mij heel rap " genezen " is en zonder zoveel ditjes en datjes :) ik lees dat sommigen tientallen tabletten moesten slikken voor en na :( bbrr
goed, pieter, ik hou je op de hoogte - groetjes caroline en freddy uit dudzele brugge
freddy
 
Berichten: 6
Geregistreerd: ma maart 02, 2009 10:26 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » vr maart 13, 2009 9:44 pm

Ha bedankt Caroline. Ik stelde die vraag reeds bijna drie jaar geleden ;-)
Intussen heb ik Kombucha geprobeerd, maar constateerde bij mezelf geen bruikbare resultaten. Een probleem wat veel mensen hebben is dat bij ontgifting het hele lichaam overbelast wordt (lever, nieren, ..) doordat het Hg (kwik) in de bloedstroom komt, waardoor de toestand nog verslechtert.
Het is allemaal heel persoonlijk, wat de beste oplossingen zijn.

In ieder geval goed te horen dat je er beter aan toe bent. Misschien was het dan toch een kwestie van tijd.

Groetjes,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

kombucha

Berichtdoor freddy » vr maart 13, 2009 9:55 pm

hallo pieter
euh sorry heb niet gelet op de datum :oops:
wel, kamboecha en kefir zijn in ieder geval heel gezond en heel zuiver, ze zijn echt een weldaad voor het lichaam en het is goedkoper dan frisdrank uit de supermarkt :)
ik heb nog altijd problemen met het kauwen van mijn volkorenbrood omdat daar zaadjes op liggen en in zitten en als ik daarop bijt hang ik aan het plafond van de pijn, dus een bezoekje aan de tandarts zit er misschien nog wel in, want ik vind dat toch een vervelende zaak
nu, eind goed al goed, het zou veel slechter kunnen zijn volgens ik hier sommige reakties lees :?
goed, ik ben toch heel blij dat ik deze site heb ontdekt ( ik heb gewoon amalgaam ingetypt ) en ik wens iedereen veel succes ! bedankt voor je reakties pieter, en tot nog eens ?
freddy
 
Berichten: 6
Geregistreerd: ma maart 02, 2009 10:26 pm



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Hoe ontgiften ? voeding, supplementen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron