Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Darmen herstellen van kwik-beschadiging

Amalgaam verwijderen is niet voldoende, want het kwik kan decennia in je lichaam blijven zitten als je niets doet.

Moderator: admin-amalgaam.be

Darmen herstellen van kwik-beschadiging

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di jan 14, 2014 9:23 pm

Een gekend effect van kwikvergiftiging afkomstig van amalgaam-tandvullingen, is de verstoring van de darmwerking, met drastische gevolgen en allerlei gezondheidskwalen, ook psychisch. De darmen zijn ook de basis voor het immuunsysteem. Een "luie" darmflora is wel enigszins te herstellen met probiotica (liefst afkomstig van voeding, zoals miso, tamari, zuurkool, e.d.), maar een sterk hulpmiddel voor regulering van de darm blijkt ook Aloë Vera. Deze medicinale plant is een van de meest krachtige en veelzijdige hulpmiddelen in de natuur.
De lijst met prestaties is indrukwekkend. Van de ziekte van Crohn, over nierstenen tot allerlei huidkwalen, enz.
Het wordt ook succesvol plaatselijk toegepast bij tandholte-ontstekingen.
Amper erkend door de reguliere geneeskunde, maar hoe langer hoe meer door de natuurgeneeskunde.
Probleem is natuurlijk weer dat menige fabrikant van producten met een beetje Aloë Vera en veel aanvullende ingrediënten meesurft op het succes van de naam Aloë Vera.
Zelf heb ik heel goede ervaringen met een volgens mij uitstekende kwaliteit (96%Aloë Vera!) van www.balanstherapie.be
Wat zijn jullie ervaringen met Aloë Vera?
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Marina » zo jan 26, 2014 12:20 pm

Avatar gebruiker
Marina
 
Berichten: 32
Geregistreerd: do jul 04, 2013 6:29 pm

Berichtdoor Marina » zo jan 26, 2014 12:48 pm

Pieter,

Zelf heb ik geen ervaring met Aloë Vera.
Kun je jouw goede ervaringen in de mate van het mogelijke even beschrijven aub.

Het is inderdaad ondertussen gekend dat kwikvergiftiging de darmwerking ernstig verstoord. En inderdaad de darmen zijn de basis van ons immuunsysteem. Ik ben ook nog altijd op zoek wat dat betreft.
Via de link die ik hier plaatste las ik dat de plant ook latex produceert, toch niet voor iedereen ongevaarlijk.
Avatar gebruiker
Marina
 
Berichten: 32
Geregistreerd: do jul 04, 2013 6:29 pm

Berichtdoor admin-amalgaam.be » zo jan 26, 2014 2:42 pm

Marina,

Doordat deze plant zo veelzijdig is, zijn de reacties bij gebruik ook veelvuldig ... Regulering van de darmwerking, dus zowel bij moeilijke als te vlotte stoelgang helpt het reguleren. Ook een algemeen weldoend gevoel en positieve denk-invloed, maar ja dat is zo subjectief he. Ook meer energie in het algemeen. Al na een paar dagen voel ik het verschil. Het lijkt me ook geen probleem om het vrij langdurig te nemen.

Doordat het immuunsysteem grotendeels bepaald wordt in de darmen, kunnen we allerlei effecten verwachten. Ik hoorde over o.a. bevordering van zuurstof in het bloed, ja dat is voor àlles goed! Ook positieve invloed op ontstekingen, psoriasis, enz.

De kwaliteit van genoemd product is wel superieur aan veel andere zover ik kan zien, want puur en koud verwerkt, dus vitaminen en nutriënten blijven behouden, en enkel de binnenste gel wordt gebruikt, zodat dus de door jou genoemde latex, die zich vlak onder de buitenlaag bevindt, afwezig blijft in het product.

Bij alle natuurproducten vinden we op het internet zowel positieve als negatieve verklaringen en dan is het goed om rekening te houden met het feit dat de farma-industrie het niet leuk vindt dat hun chemische spullen worden beconcurreerd door eenvoudige plantenproducten zonder bijwerkingen. Ik heb dan ook al meermaals berichten gelezen over hun inspanningen om de opinie te beïnvloeden van iedereen. Dus ik ben voorzichtig met bepaalde sites ... eigenlijk met alle sites. ;-)

Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Berichtdoor Marina » wo jan 29, 2014 1:19 pm

Pieter,

We worden overspoeld met een oneindig gamma natuurprodukten ook daar gaat het dikwijls om dikke winstmarges. Tot slot koopt men meer dan dikwijls een kat in een zak...
Om die reden is het belangrijk de ervaringen van anderen te kennen met bepaalde produkten.
Van Ann kreeg ik ondertussen een uitgebreide mail.
Bedankt.
Avatar gebruiker
Marina
 
Berichten: 32
Geregistreerd: do jul 04, 2013 6:29 pm

Re: Darmen herstellen van kwik-beschadiging

Berichtdoor leentje » wo apr 20, 2016 9:42 am

Hoi allemaal


Ik wou toch even reageren ivm met de darmen

Ben bezig met l glutamine die de darmen of darmwand ook zou herstellen .

Ik heb deze van bonusan en dat gaat goed ...wat bij iemand anders .anders zou zijn .


Leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm



Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Hoe ontgiften ? voeding, supplementen, enz...

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

Onze Gezonde Boeken - Klik erop voor info - Bestellen is amalgaam.be steunen! Amalgaam.be is een vrijwillig initiatief, zonder subsidies.
Jullie aankopen zijn NODIG om gedeeltelijk de kosten van deze site te dragen. Laat het niet aan de anderen over aub. Danku!


Boek: Genees Tandbederf door voeding, van Ramiel Nagel

Er zijn nog veel andere gezondheidsboeken via deze link (klik) te bekijken of te bestellen met thuisbezorging (NL + B)!
JOUW STEUN IS NOODZAKELIJK!
cron