Spiritoo alternatief sociaal netwerk

goede dokter orthomoleculaire arts regio antwerpen ?

Hier is plaats voor alle vragen en opmerkingen ivm amalgaam, kwik, enz., die niet in de andere forums passen.

Moderator: admin-amalgaam.be

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » di aug 09, 2016 11:41 am

iemand soms ervaring met anodos te sijsele ?

graag wat info hierover aub


dank u
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di aug 09, 2016 12:47 pm

Leentje, die zijn al sinds eind 2014 gestopt met de praktijk.
Toch staat er op hun website een gsm-nr. dat je misschien zou kunnen bellen ivm alternatieven of therapeuten die ze kennen?
Ik had er vroeger wel een positieve indruk van volgens wat ik hoorde, maar zelf geen ervaring mee.
Succes,
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » di aug 09, 2016 3:54 pm

Ik had graag geweten welke vitamine c. En zink de beste zijn aub


Dank u
Leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » vr aug 12, 2016 11:43 am

Niet gemakkelijk te zeggen, want er zijn zoveel merken. Het belangrijkste is dat er zo weinig mogelijk extra stoffen in zitten.

Voor vitamine C kan men best de natuurlijke vormen gebruiken, zoals fruit (citrusvruchten, bessen) en groenten (donkergroene). Bij supplementen is de natuurlijke oorsprong altijd beter dan synthetische. In de vorm van ascorbinezuur krijgt men sneller nevenverschijnselen en het wordt zeker niet als de optimale vorm beschouwd.

Zink: te vinden in oesters bv. of voor supplement zoek een betrouwbaar merk (=?), zoveel mogelijk van natuurlijke oorsprong, bio en liefst zonder magnesiumstearaat (een veel gebruikt glijmiddel maar niet onbesproken).

Echt goede, 100% zuivere en betaalbare supplementen zijn zeldzaam. Wij zijn ook steeds op zoek daarnaar. :roll:
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » zo sep 04, 2016 1:23 pm

nu wou ik nog even iets vragen

als men ziek wordt door amalgaamvullingen dan kan men genezen door te ontgiften
of door cutler te volgen ;;; wat fien bewezen heeft ? !

leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » di sep 06, 2016 9:28 pm

Het is de bedoeling om inderdaad te ontgiften van kwik en andere zware metalen; en één van de manieren is het Cutler-protocol. Er komt veel bij kijken en natuurlijk is het voor iedereen verschillend.
Als men op een goede manier kan ontgiften, is de kans uiteraard groot dat het lichaam beter werkt en gezonder wordt. Ook afhankelijk van de toestand voor de ontgifting en hoelang die al duurt en hoe erg het lichaam eventueel beschadigd is. Maar veel is mogelijk ... :-)
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor leentje » vr sep 16, 2016 4:25 pm

Ik wou nog even vragen welke multi vitamines het beste is aub ?

En B5 en b6 zoals vermeld op de site


Leentje
leentje
 
Berichten: 53
Geregistreerd: di maart 29, 2016 3:45 pm

Re: goede dokter orthomoluculaire arts regio antwerpen ?

Berichtdoor admin-amalgaam.be » vr sep 23, 2016 2:03 pm

leentje schreef:Ik wou nog even vragen welke multi vitamines het beste is aub ?
En B5 en b6 zoals vermeld op de site

Sorry voor dit late antwoord wegens drukte.

Zoals voordien gezegd bij andere vitamines, is het moeilijk te zeggen welke vitamines de beste zijn, want ook dat is niet voor iedereen hetzelfde. Zo natuurlijk mogelijke (bio-) oorsprong vinden we het belangrijkste. Dus geen synthetische vitamines.

Wel zouden vloeibare vitamines (zoals Epresat van Floradix bv.) veel gemakkelijker opneembaar zijn door het lichaam, dan vaste vormen.

Een Belgische fabrikant die wel vertrouwen geeft is: http://www.biover.be maar je hebt bijna een labo nodig om dat echt na te gaan.

Veel geluk in je zoektocht.
Pieter
Ik ben geen dokter, wetenschapper of tandarts. Wel één van de miljoenen amalgaamslachtoffers, die nog juist genoeg gezond verstand overhoudt om het kwikvergiftigingsprobleem aan de kaak te stellen.
— We verstrekken geen medisch advies. —
:idea: Bezoek ook onze zustersite: www.biotandarts.be waar je biotandartsen kunt vinden, waarderen of toevoegen.
Avatar gebruiker
admin-amalgaam.be
Site Admin
 
Berichten: 432
Geregistreerd: ma mei 16, 2005 6:45 pm
Woonplaats: België

Vorige


Spiritoo alternatief sociaal netwerk

Keer terug naar Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten

Spiritoo alternatief sociaal netwerk
cron